| Sendt: 19 Januar 2008 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej !
Jeg har oprettet dette tropic, fordi jeg gerne vil ud og investerer i et lækkert Surround Sound anlæg. De sidste par år har jeg bruge et Surround Sound anlæg fra Kvickly, af mærket Lumatron . Det skal siges at jeg ved stort set ingen ting om HI-FI, og det er selvfølgelig derfor jeg skriver her.
Efter jeg købte dette anlæg, har jeg været ude og købe Phillips 42" full HD fladskærm og projektor med læred(108"). Lækre ting og sager for over 50.000 kr, og derfor synes jeg det er lidt sølle og have et anlæg til 1200 kr, der spiller af hø til, når resten af mit kram nu er så godt.
Jeg har nogle enktle ønsker til mit fremtidige anlæg.
Det visuelle betyder MEST for mig, og derfor VIL jeg have B&O højtalere. Jeg ved godt at det ikke er det bedste på marked, men jeg synes at det er det pæneste. Selve "styreenheden" eller hvad man kalder den "box" der sender signalerne ud til højtalerne, betyder ikke så meget, altså det behøver ikke at være B&O.
Jeg ser mange action film og hører meget musik (alle genré) Bare så i ved hvilken type lyd jeg går efter.
Jeg har kigget lidt på B&O's Beolab 8000 og Beolab 2. Men jeg ved slet ikke om disse højtalere kan bruges til at opsætte et Surround Sound anlæg?
Håber I kan hjælpe med at samle et lækekrt anlæg til mig. Jeg ved ikke om jeg ahr opgivet nok oplysninger om mine behov, men ellers må I jo bare sige til.
Mvh Mads
|