| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg prøvede på et tidspunkt at sætte højttalere til mit tv og bruge dem som center, det er for det første noget værre rod, da du helst skal bruge signalet fra pre out, så skal du så helst finde en lydindgang på tv'et. Derudover skal klangbalancen helst være den samme og tv'ets volume skal være "fixed". Mit råd er, lad være, der er alt for meget bøvl i det, jeg tror nok det hele endte med at jeg måtte køre lyden gennem pc'en inden tv'et
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|