Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 08:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Denon avr-4308 Hjælp! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ulrick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 20 April 2008 kl. 07:32 | IP-adresse registreret  

Har lige købt en 4308 men har et par problemer. Håber nogen kan hjælpe eller har oplevet det samme?

1:Jeg kan ikke få den til at konvertere et videosignal (gule stik) til HDMI out. Det går fint fra video in til video monitor out og HDMI in til HDMI monitor out. Jeg hàr sat video conversion til on.

2:Jeg har lidt støj på preout udgangene. Jeg kører med 4 stk. ICE power forstærkere til at trække mine Dali40 så derfor bruger jeg preout.

Støjen er der når man har skruet næsten helt ned for volumen. Skruer man helt ned er det væk men skruer man den så bare et step op så har man støjen. Skruer man højere op forsvinder støjen som musikken bliver højere. Det lyder som noget lydprocessorstøj.

Støjen kommer kun ud af fronthøjttalerne og kan høres på ca. 3 meters afstand hvis det er stille i stuen. Det har ingen betydning om den står på eks. vis radio eller cd og stereo eller surr.

Det er ikke sikkert det er en fejl men vil gerne høre om andre har oplevet det samme.

Jeg har lige opdateret firmwaren men fejlene er der stadig.

Har du en AVR-4308 til vil jeg meget gerne høre fra dig.

På forhånd tak.

Mvh.

Ulrick.

Til top Vis Ulrick's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ulrick

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes