Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 16:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Tysklands Indkøb? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dreamless
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 03 Juni 2008 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Jeg befinder mig pt. i tyskland hvor jeg bruger lidt af ferien til at se om jeg skal investere i et nyt anlæg.

Jeg faldt over dette nedsat 1500 euro til 2000 euro:

5 x B&W M1 Højtallere + 1 x B&W AS1 SUB + Yamaha RX V 1800 forstærker og sidst men ikke mindst en Yamaha DVD S 1700 (må have skrevet forkert det må være en S 2700) er det ikke et godt sæt til prisen?

 

http://www.yamaha.com/yec/products/productdetail.html?CNTID= 558291

På forhånd tak for hjælpen.

Til top Vis Dreamless's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dreamless
 
CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 234
Sendt: 04 Juni 2008 kl. 00:55 | IP-adresse registreret  

Dreamless skrev:

Jeg befinder mig pt. i tyskland hvor jeg bruger lidt af ferien til at se om jeg skal investere i et nyt anlæg.

Jeg faldt over dette nedsat 1500 euro til 2000 euro:

5 x B&W M1 Højtallere + 1 x B&W AS1 SUB + Yamaha RX V 1800 forstærker og sidst men ikke mindst en Yamaha DVD S 1700 (må have skrevet forkert det må være en S 2700) er det ikke et godt sæt til prisen?

 

http://www.yamaha.com/yec/products/productdetail.html?CNTID= 558291

På forhånd tak for hjælpen.

Jo, det virker som en god pris. B&W højttalerne koster alene i DK 10.000kr i Hifiklubben og Yamaha receiveren koster i Tapeconnection 9000kr.  Og S1700 DVD'en koster 3200kr i Tapeconnection og S2700 8000kr!

Så til ca. 15.000kr samlet (2000 euro), så er det da en ok pris.



__________________
Mvh
CosworthDriver
- "If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes