|
Jeg befinder mig pt. i tyskland hvor jeg bruger lidt af ferien til at se om jeg skal investere i et nyt anlæg.
Jeg faldt over dette nedsat 1500 euro til 2000 euro:
5 x B&W M1 Højtallere + 1 x B&W AS1 SUB + Yamaha RX V 1800 forstærker og sidst men ikke mindst en Yamaha DVD S 1700 (må have skrevet forkert det må være en S 2700) er det ikke et godt sæt til prisen?
http://www.yamaha.com/yec/products/productdetail.html?CNTID= 558291
På forhånd tak for hjælpen.
|