Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 09:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Samsung, Panasonic eller måske noget 3? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ugge
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 29 Juni 2008 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg sidder på nuværende tidspunkt inde med en Denon 2805 reciever, 5 dali blue højtalere (2x6006, 2x2002 og 1 center) samt en DIY subwoofer med komponenter for 5k.

Men jeg overvejer at skifte det ud med et færdig system, for pga det pladsmæssige, designmæssige og funktionaliteten.

Jeg har hørt min kammerats Samsung HT-TXQ120, som vandt eisa award, og har utrolig god lyd taget i betragtning at det ikke er hifi .

Jeg har dog kigget lidt på Panasonic's nye model i stedet SC-BT100, som har blue-ray, og siden jeg har købt en 42" pz85 fra panasonic vil det også passe fint ind .

Nogle for og imod evt et tredje forslag, men ik for meget hifi, prøver som sagt at komme fra det pga ovennævnte kriterier.

SC-BT100: http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1250354_l14/index.ht ml

HT-TXQ120: http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/detail.do?group=tv homeentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=h ometheathresystems&model_cd=HT-TXQ120R/XEE

ugge

CarstenH
Branchemedlem
Branchemedlem

Expert Frederiksberg (Bøjes Radio)

Bruger siden: 28 August 2007
Lokalitet: København
Sendt: 29 Juni 2008 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

du har iforvejen gulvhøjtalere, og klager lidt over pladsen, men vælger at kigge på samsungs "gulvhøjtalere system".

det gir ikke den store mening for mig?

Og hvorfor skyde sig selv virkelig i foden for at få et "design" anlæg og så ringe en lyd?

For det første lyder bassen vatted i systemet, og kedelig. og der er intet der tyder på detaljer i den lyd samsung anlægget levere.

men dit valg, jeg vil måske tage et kig på at smide et par væg højtalere evt op hvis det er pladsen der trykker, eller andet.

Og panasonic anlægget er igen også noget være vat i mine øre.. men hver sin smag.
Til top Vis CarstenH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarstenH

Ugge
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 30 Juni 2008 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

CarstenH skrev:
du har iforvejen gulvhøjtalere, og klager lidt over pladsen, men vælger at kigge på samsungs "gulvhøjtalere system".

det gir ikke den store mening for mig?

Og hvorfor skyde sig selv virkelig i foden for at få et "design" anlæg og så ringe en lyd?

For det første lyder bassen vatted i systemet, og kedelig. og der er intet der tyder på detaljer i den lyd samsung anlægget levere.

men dit valg, jeg vil måske tage et kig på at smide et par væg højtalere evt op hvis det er pladsen der trykker, eller andet.

Og panasonic anlægget er igen også noget være vat i mine øre.. men hver sin smag.

Fuldstændig ret ang det med samsung systemet har gulvhøjtalere, har bare formuleret mig dårligt tror jeg. Egentlig er jeg mest interesseret i at købe panasonic's anlæg, men har hørt samsung's anlæg hos en kammerat, og synes ikke man kan klage over lyden der. Så lidt en hentydning til om panasonic's var i nogenlunde samme dur.

Desuden skal det siges at nuværende anlæg ikke kommer til sin fulde ret, da jeg ikke har den nødvendige plads anlægget burde have, derfor ville mindre højtalere sagtens kunne gøre.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes