| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm...hvis du følger opsætnings vejledningen der er med, burde det ikke gå helt galt.
Et tip kan dog være at du, efter at have auto cal. med mikrofonen(som du bør gøre), lige chekker om equalizer indstillingen lyder tilfredstillende ved musik.
Jeg fandt personligt at auto opsætningen af eq'eren var fin til film brug, men ved mere kritisk musik lytning foretrak jeg at sætte eq til manuel. I mit tilfælde blev der skruet en anelse ned i diskant området ved auto cal. og dette virkede fint da eksplosioner i film nogengange var lige voldsomme nok for ørerne i diskant området. Men ved musik kunne man godt savne lidt detaljer i området.
Det var vidst det.
Nå jå, og seneste firmware er v1.08, så du kan evt. forhøre dig om at din kommende receiver har denne pre-installeret.
|