| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Jeg har lige købt et komplet surrond sæt, men må ærligt indrømme at mit
kendskab til opsætning er lig nul.. Har rigtig store problemer, så derfor
henvender jeg mig nu til jer..
Jeg skal tilslutte det fladskærmen, men den vil ikke vise billede hvis jeg
kun bruger HDMI, kun hvis jeg bruger Scart stik, så er der ingen
problemer med at vise billede på skærm og lyd i højtalere,
Men der kan jeg så ikke få lyden den anden vej, dvs fra alm TV ud i
surround?
men jeg kan ikke høre noget lyd i mine bagerste højtalere når jeg f.eks
afspiller en CD.
Har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre.
På forhånd tak
David
|