Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 00:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Bose eller hva’ (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
libolt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Har forelsket mig i Bose lifestyle 35 anlæget, og men er blevet lidt i tvilv om det er det rigtige at købe. Er måske faldet mest faldet for de små højtalere, har hørt det, syntes det lyd fedt nok. Men har ikke hørt andet end det. Kan købe anlæget for ca. 24 kilo. Men er der nogen her der kan anbefale noget det er bedre til prisen. skal stadig være med små højtalere,,hmm måske de to front kan være gulvhøjtalere. DVD'en i anlæget skal kunne spille DVD-R samt mp3.

På forhånd tak

Til top Vis libolt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af libolt

jetz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

Davs

Der er lidt generelle meninger om bose i denne tråd: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5680&KW =bose

Ellers kan du bruge søgefunktionen inde på forum. Der vist et par andre indlæg som også handler om Bose.

Jeg kender desværre ikke det konkrete anlæg du nævner, derfor undlader jeg at kommentere det.

Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

24000 rækker temmelig langt. Du kan få masser af højttalersystemer der lyder klart bedre end Bose. Eks. KEF KHT2005 til 8000 kr for højttalerne alene. Så har du stadig min. 15000 til et kompetent surround-anlæg. Prøv at trave en tur i den lokale Hifiklub for lidt inspiration (KEF-højttalerne skal du dog i Fona efter)

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

Kenneth K.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

libolt, generelt er folk herinde ikke særlig glade for Bose. Det er måske pænt, men lydmæssigt er det ringe, især til pengene. Der kan nemt findes noget som lyder bedre til prisen, men det er måske ikke så "pænt"... Vil du have god lyd eller pæne diskrete højtalere?

Nu har jeg ikke hørt Bose, men jeg har forsøgt at opsumere lidt af det som er skrevet herinde omkring Bose.

http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=bose&SM=1&SI=TC&F M=0&OB=1&Submit=Start+s%F8gning

vh,
Kenneth
Til top Vis Kenneth K.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth K. Besøg Kenneth K.'s Websted

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

Jeg er overbevist om at Bose betyder "blodfattig" på et eller andet sprog.

Jeg vil også anbefale at du går ind i den lokale Hifiklub, eller anden seriøs Hifi-butik, og fortæller dem hvad dit budget og behov er. Så er jeg overbevist om at de kan sammensætte et kompetent anlæg, som spiller bedre end Bose. (Der skal ikke så meget til - UPS min mening). Men lyt dig frem. Det der tæller er hvad du selv synes!

/Per Ejvind
Til top Vis perejvind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perejvind Besøg perejvind's Websted

jfinderup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

Personligt ville jeg nok ikke bruge de 24.000 på Bose, selv om det ser meget godt ud, men man lytter som bekendt ikke med øjnene. Jeg kan ikke forslå så meget andet end de andre allerede har gjort, men tag og smut ud og lyt dig frem, så er jeg sikker på du finder noget der lyder bedre - i hvert fald til de penge.

Til top Vis jfinderup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jfinderup

Pokemon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2004
Lokalitet: Sverige
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Grunden til, at mange køber Bose er pga når de ser den lille højttaler spille, så tænker man hold kæft den spiller godt, for det er jo imponerende fra så små legoklodser. Men, legoklodser er generelt bedre opbygget med bedre afstivning, bedre komponenter osv. Man kan også opgradere legoklodser når man får et større værelse at boltre sig på, det er svært med Bose fordi alting er integreret.

Jeg tror du vil blive mere tilfreds med et par gulvhøjttalere fremme og nogle mindre bag. Du kan jo altid udvide senere.

Gør dig selv en tjeneste og gå ud og lyt i forskellige radioforretninger. Måske kommer den store hifi interesse og så er jeg sikker på, at du fortryder Bose.

Men held og lykke.

Mvh KJO

libolt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

tak til alle for de gode råd! Selv om der vist kun er et råd!!! Så Bose er lige lagt på lager, og Hifiklubben kan vente besøg af mig inden længe

Til top Vis libolt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af libolt

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes