| Forfatter |
|
libolt Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 04 Februar 2004 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|

Har forelsket mig i Bose lifestyle 35 anlæget, og men er blevet lidt i tvilv om det er det rigtige at købe. Er måske faldet mest faldet for de små højtalere, har hørt det, syntes det lyd fedt nok. Men har ikke hørt andet end det. Kan købe anlæget for ca. 24 kilo. Men er der nogen her der kan anbefale noget det er bedre til prisen. skal stadig være med små højtalere,,hmm måske de to front kan være gulvhøjtalere. DVD'en i anlæget skal kunne spille DVD-R samt mp3.
På forhånd tak
|
| Til top |
|
| |
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 04 Februar 2004 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Davs
Der er lidt generelle meninger om bose i denne tråd: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5680&KW =bose
Ellers kan du bruge søgefunktionen inde på forum. Der vist et par andre indlæg som også handler om Bose.
Jeg kender desværre ikke det konkrete anlæg du nævner, derfor undlader jeg at kommentere det.
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 04 Februar 2004 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
24000 rækker temmelig langt. Du kan få masser af højttalersystemer der lyder klart bedre end Bose. Eks. KEF KHT2005 til 8000 kr for højttalerne alene. Så har du stadig min. 15000 til et kompetent surround-anlæg. Prøv at trave en tur i den lokale Hifiklub for lidt inspiration  (KEF-højttalerne skal du dog i Fona efter)
/U.
|
| Til top |
|
| |
Kenneth K. Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 04 Februar 2004 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
libolt, generelt er folk herinde ikke særlig glade for Bose. Det er måske pænt, men lydmæssigt er det ringe, især til pengene. Der kan nemt findes noget som lyder bedre til prisen, men det er måske ikke så "pænt"... Vil du have god lyd eller pæne diskrete højtalere?
Nu har jeg ikke hørt Bose, men jeg har forsøgt at opsumere lidt af det som er skrevet herinde omkring Bose.
http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=bose&SM=1&SI=TC&F M=0&OB=1&Submit=Start+s%F8gning
vh,
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 04 Februar 2004 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er overbevist om at Bose betyder "blodfattig" på et eller andet sprog.
Jeg vil også anbefale at du går ind i den lokale Hifiklub, eller anden seriøs Hifi-butik, og fortæller dem hvad dit budget og behov er. Så er jeg overbevist om at de kan sammensætte et kompetent anlæg, som spiller bedre end Bose. (Der skal ikke så meget til - UPS min mening). Men lyt dig frem. Det der tæller er hvad du selv synes!
/Per Ejvind
|
| Til top |
|
| |
jfinderup Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 115
|
| Sendt: 09 Februar 2004 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt ville jeg nok ikke bruge de 24.000 på Bose, selv om det ser meget godt ud, men man lytter som bekendt ikke med øjnene. Jeg kan ikke forslå så meget andet end de andre allerede har gjort, men tag og smut ud og lyt dig frem, så er jeg sikker på du finder noget der lyder bedre - i hvert fald til de penge.
|
| Til top |
|
| |
Pokemon Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 09 Februar 2004 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grunden til, at mange køber Bose er pga når de ser den lille højttaler spille, så tænker man hold kæft den spiller godt, for det er jo imponerende fra så små legoklodser. Men, legoklodser er generelt bedre opbygget med bedre afstivning, bedre komponenter osv. Man kan også opgradere legoklodser når man får et større værelse at boltre sig på, det er svært med Bose fordi alting er integreret.
Jeg tror du vil blive mere tilfreds med et par gulvhøjttalere fremme og nogle mindre bag. Du kan jo altid udvide senere.
Gør dig selv en tjeneste og gå ud og lyt i forskellige radioforretninger. Måske kommer den store hifi interesse og så er jeg sikker på, at du fortryder Bose.
Men held og lykke.
Mvh KJO __________________ Køb 2, så har du 1 til stumper
|
| Til top |
|
| |
libolt Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 09 Februar 2004 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak til alle for de gode råd! Selv om der vist kun er et råd!!! Så Bose er lige lagt på lager, og Hifiklubben kan vente besøg af mig inden længe

|
| Til top |
|
| |