| Sendt: 24 Juli 2008 kl. 02:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror vist at du skal holde dig fra Pixmania. Der har været en del klager over dem...
Hvad angår HTIB, så skal du købe det du synes er pænest eller har de bedste funktioner. Lydmæssigt er der ikke den store forskel på dem.
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|