| Sendt: 24 Juli 2008 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg har netop erhvervet en Denon 2808 surround receiver som jeg har forbundet med min Denon 1930 DVD afspiller via et COAX digital kabel.
Den afspiller eks. DVD fint med Dolby Digital surround sound, men når jeg vil afspille en almindelig CD løber jeg ind i problemer. Her vil den nemlig kun afspille i Dolby Pro Logic II surround, når jeg trykker på STEREO lyder der et klik fra receiver og lyden i højttalerne fosvinder.
Jeg føler mig noget dum. Nogen som kan hjælpe mig på vej?
På forhånd tak!
Mvh Thomas
|