Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 20:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Indtilling Af Surround (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jespera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 109
Sendt: 25 Juli 2008 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu fået alt mit surround sat til som jeg har skrabet sammen det sidste stykke tid.. men nu står jeg og godt kunne bruge lidt tips til hvordan man bedst mulig kan indstille det for at få den optimale lyd oplevelse..

Setup:

Reciver: Onkyo 805

Front: Dali 850

Center: Dali Evidence C70

Bag: Dali R1000

Sub: HarboSound Sub10

da jeg fik det hele sat til satte jeg min sub til fuld volume og fuld boost(mener jeg den hedder) og så skruede jeg helt ned for crossover..

så satte jeg mikrofonen fra onkyoen til og fik den til at stille det hele ind og troede at så var det hele klar... men var ikke helt tilfreds så fik stillet lidt på volumen og bass/treble på de forskellige højtaller..

Men synes bar man er begyndt at rode lidt i blinde for at se om det gir nogen form for forskel

Er der ikke en eller anden form for fremgangs måde man bruger når man indstiller sit surround eller er det bar knald eller fald om man rammer lige det helt rigtige indstilling..?'

MVH Jesper Andersen

Til top Vis Jespera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jespera
 
Manson
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Maj 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 116
Sendt: 25 Juli 2008 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

 

Hejsa vis jeg var dig ville jeg ringe til CSN Teknik

han kan fo den fede lyd ud af din onkyo og han ved hvor den skal sættes up i din av

han hjalp mig da jeg skulle ha sat min Onkyo 875 op og det blev der efter supper


 



__________________
Samsung 46 LE46F86BD LCD
Onkyo TX-SR875
Onkyo Dv-Sp406 dvd
PS3
WII
Onkyo DX-7355 CD
Panasonic DMP-BD50EG
B&W DM604S3
B&W DM685
B&W HTM62   
B&W ASW750   

Til top Vis Manson's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Manson
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 25 Juli 2008 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

Manson skrev:

 

Hejsa vis jeg var dig ville jeg ringe til CSN Teknik

han kan fo den fede lyd ud af din onkyo og han ved hvor den skal sættes up i din av

han hjalp mig da jeg skulle ha sat min Onkyo 875 op og det blev der efter supper


 

SKal han nok kun gøre hvis den er købt der. Ikke hvis den er købt i Tyskland.



__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes