Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 13:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Harman/Kardon AVR 2550 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
barcelona7
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003
Status: Offline
Sendt: 11 Februar 2004 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

er dette et godt valg for receivere under 4000kr. skal bruge den til hjemme bio men er lidt bange for at de sølle 5*40 watt og 2*50 watt i stereo er nok når jeg også godt kan lide at skrue lidt op så man ikke kun kan høre det på mit værelse eller kan den godt råbe højt. Kan den spille højere end de såkaldte 5*80 watt sony kører med. Til sidst kan den anbefales...
Til top Vis barcelona7's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af barcelona7

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 11 Februar 2004 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

som det er sagt mange gange før, lad være med at tænke så meget på watt!! H/Ks forstærkere er mere strømstærke end sony's, og 2550 kan godt klare at du skruer op for forstærkeren. min nabo har 2500, med JBL (??) højttalere, den kan sagtens spille højt, uden problemer og støj.

prøv at finde en butik med 2550, og skru op for den, så ved du hvordan den reagerer.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

barcelona7
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003
Sendt: 11 Februar 2004 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

som det er sagt mange gange før, lad være med at tænke så meget på watt!! H/Ks forstærkere er mere strømstærke end sony's, og 2550 kan godt klare at du skruer op for forstærkeren. min nabo har 2500, med JBL (??) højttalere, den kan sagtens spille højt, uden problemer og støj.

prøv at finde en butik med 2550, og skru op for den, så ved du hvordan den reagerer.

ja det ved jeg godt, men bliver den opgivet ligesom nad for nad kan godt spille højt med få watt men kender ikke så meget til Harman/Kardon...

Til top Vis barcelona7's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af barcelona7

jfinderup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Februar 2004 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

barcelona7 skrev:

ja det ved jeg godt, men bliver den opgivet ligesom nad for nad kan godt spille højt med få watt men kender ikke så meget til Harman/Kardon...

Måden hvorpå watt bliver opgivet for NAD og H/K er ens. Begge producenter måler kontinuerlig med alle kanaler dreven på samme tid, og i hele frekvensområdet.

Jeg har selv en H/K AVR505, der nogenlunde svarer til en 2550, det er blot den nye serie. Den har jeg til at drive et par B&W DM604 S3, og den kan sagtens spille højt uden at forvrænge lyden. Har aldrig været over -10dB på volumenkontrollen (går op til +10dB), så jeg ser ikke noget galt i 2550'eren

dauphin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Norge
Sendt: 12 Februar 2004 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

Vet ikke hvordan det er i Danmark, men overalt hvor de selger HK i Norge er det salg på 3550, selges her for NOK 3995,-, burde ikke være dyrere hos dere.
Til top Vis dauphin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dauphin

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes