| Sendt: 19 December 2008 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, som overskriften siger - hvilken en skal jeg vælge??
Jeg skal ud og købe ny forstærker her inden jul, og har tænkt mig at hente en i tyskland. Onkyoen koster 1200 euro, og yamahaen koster ca det samme.
Jeg har en yamaha a/v reciever p.t. (dog uden hd formaterne), og er egentlig meget tilfreds med den, dog synes jeg den mangler kraft. Jeg har en stor stue og store højtalere. forstærkeren skal kun bruges til film og tv, og meget af det er blu-ray. Yamahaen har vundet nogle priser/best buy osv. ser jeg, men Onkyoen har også fået meget god omtale, og ser ret kraftig og tiltalende ud.
Hvad synes I? Kom gerne med begrundelser for jeres synspunkter.
På forhånd tak for hjælpen.
|