| Sendt: 25 December 2008 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg søger en dekoder / surround forforstærker som kan tilkobles min analoge forstærker, så jeg kan få noget digitalt lyd fra playstation, zaptor
osv.
Min anlæg er forholdsvist High-end. Jeg har en integreret Densen B-130 og en B-340 4 kanals effekt forstærker. Min integrerede forstærker har
7.1 analoge, eftersom jeg har fået sat surroundboard i.
Jeg søger nu en dekoder, som har 7.1 analog ind, samt min. 1 hdmi ind og ud. Jeg ønsker selvfølgelig at bruge mit densen til så meget som
muligt, ellers kunne jeg jo bare købe et surround anlæg ved siden af. Findes der en dekoder, som kan konveterer og samtidig giver mulighed for
surround management (altså styrings muligheder i form af, forsinkelse, voulume, bas, delay osv) Da jeg nemlig føre den direkte i min densen
forstærker. Eller er jeg nødsaget til at skulle have en surround processor? Evt. hvilken til dette set-up? Jeg har fået anbefalet audiolab 8000AP,
men synes at den koster lige i overkanten til hvad jeg havde tænkt lige nu. Jeg har altså ikke brug for et eller anden sindsygt, men har kun de
krav at den skulle kunne afkode de seneste lyd-formater og har mulighed for noget management, samt at jeg kan bruge det fornuftigt med mit
allerede anlæg.
På forhånd tak for hjælpen...
Jimmy
|