| Sendt: 28 December 2008 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, nu skal det til at være. At jeg skal have købt ny lyd til hjemmebiografen.
Men, jeg står et sted, hvor jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe, og så er det jo godt man har et forum som dette  Men jeg er helt klart ude i at det skal være Hi-fi, da almindelig surroundanlælg fra Samsung, Panasonic osv, ikke kan leve op til mine forventninger længere. Og her er hifiklubben et godt sted at kigge, har jeg erfaret 
Men hvad jeg skal købe? Det ved jeg simpelthen ikke. Jeg har tit forelsket mig i B&W's lyd, både i film og musik, men her spørg jeg tit mig selv, om de er gode nok, til den musik jer hører. Hovedsagligt er genrene house, trance og dance. Jeg ved ikke om de kan håndtere det optimalt, og her kommer jeg til at tænke, Cerwin-Vega! Cerwin-Vega kan helt klart administere de genre, mesterligt endda, hvis de er sat til en ordenlig receiver. Men så kommer spørgsmålet; kan Cerwin-Vega leve op til forholdene under film og bluray, som B&W højtalere kan? det tror jeg næppe.
Jeg ved ikke om det er et spørgsmål om at priotere, hvad der betyder mest, eller om det ene er på niveau med det andet. De front højtalere jeg har i tankerne er umiddelbart B&W DM683 el. CM7, og C-V CLS-215
Og dette spørgsmål vil jeg så sende videre til de HiFi nørder vi har på dette forum 
mvh. Tobias Panum
|