| Sendt: 31 December 2008 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg håber nogen kan hjælpe mig med et par gode råd. Jeg vil nu langt om længe have købt de højtalere jeg mangler for at få surround sound. Jeg har en Denon AVR-2106 surround reciever og 2 stk B & W
602 s3 black fronthøjtalere. Jeg vil meget gerne have købt de højtalere
jeg mangler for at have et surround system. Da jeg for et par år siden
købte min reciever og mine højtalere havde jeg ikke rigtig tænkt på at
jeg skulle udvide en dag, i hvert fald ikke da jeg valgte højtalere.
Jeg er super glad for højtalerne da jeg synes de spiller rigtig godt,
men dog er de lidt store da jeg bor i en lille lejlighed i København.
Da mit budget er MEGET presset skal det være meget billigt. Jeg regner med at købe en B&W cc6 s2 centerhøjtaler brugt for en ca 7-800kr. Er den et godt valg i forhold til mine fronthøjtalere? Derudover skal jeg have købt to baghøjtalere. De skal helst ikke være alt alt for store pga min stues størrelse (ca 25kvm, sidder nok ca 4 m fra mit 42" panasonic plasma tv). Baghøjtalerne behøver ikke nødvendigvis være B&W, men skal selvfølgelig kunne følge lidt med kvalitetsmæssigt. Regner med at jeg må ud og finde dem brugt for at jeg kan få råd. Vil helst ikke bruge mere end 1000-1500kr for baghøjtalerne (gør selvfølgelig ikke noget hvis prisen er lavere).
Angående subwoofer tror jeg at jeg vil vente. Har ikke råd til den endnu, så den kan evt blive købt senere. (dog vil et køb af en subwoofer bekymre mig lidt da min underbo meget nemt bliver utilfreds med larm :-)
|