Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 09:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Udfald på KDL52w4500 via PS3 viaHT-SF1300 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steffen S
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Hej folkens, jeg har prøvet med support fra sony support, men jeg har givet op med deres så kalde teknikkere, så jeg prøver et forum som dette.

Jeg har lige et problem jeg lige vil høre om i kender til. Jeg har tilsluttet min PS3 til mit tv KDL52W4500 via mit HT-SF1300, og når jeg tænder op for det hele, og ps3 menuen starter op i 1080P, kommer der et udfald ca 10 Min efter opstart på ca 1 sek. Det samme sker også hvis jeg starter en BD, så kommer der også er udfald efter ca 10 min på ca 1 sek. Det sker så ikke mere overhovedet efter det udfald. Har set 1080P ca 4 timer efter op start, og det kommer kun ca 10 min efter det er startet op, lidt underligt. Er det problem noget I kender til? Eller fejler min hjemmebio noget? Har snakker med pixmaina hvor jeg har købt den, at de gerne vil tage den retur til rep, men kan ikke tro den fejler noget, det hele er jo helt nyt TV, playstation, HT. HDMI-kablerne, som det er tilsluttet med, er 1080p konvertible. (Click tronic)

Det sker ikke ved 720P, og som sagt sker det kun en gang uanset hvordan jeg starter op, om det er spil film (bd) eller bare ps3 opstart menu, i 1080P

Håber nogen kan hjælpe mig, og håber det er under det rigtige emne, men kunne ikke lige se hvad det ellers skulle være.

Hilsen Steffen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes