Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 21:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: SVS SBS-01/B&W M-1 og Marantz SR5003 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Matmunk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2008
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Hejsa :)

Jeg står og skal til at købe et nyt anlæg, og har derfor et par opklaringsspørgsmål som jeg håber I kloge hoveder herinde kan hjælpe med :)

Mht. højttalere står valget i øjeblikket imellem SVS SBS-01 eller B&W M-1. Anlægget skal primært anvendes til film, men må også gerne kunne spille musik nogenlunde.

Af receivere hælder jeg mest til Marantz SR5003 eller måske Denon AVR-2309/1909.

Subwoofer har jeg ikke helt besluttet endnu, men hvis valget falder på SVS SBS-01, ville jeg nok vælge SVS PB12-NSD. Har også kigget på B&W ASW608 til M-1'erne.

Mine spørgsmål er følgende:

1. Hvad synes I om de forskellige højttalere - hvad er umiddelbart bedst og kan I måske anbefale gode alternativer?

2. Kan receiveren (Marantzen er jeg især interesseret i) trække begge disse setup's? Og hvilke receivere kunne ellers være interessante?

3. Har nogen af jer erfaring med B&W ASW608 subwooferen, og hvad er ellers værd at kigge på?

Det var en masse spørgsmål. Ville være meget, meget taknemmelig hvis I kunne hjælpe :)

Til top Vis Matmunk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Matmunk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes