Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 03:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Samlet surround system (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
andersbm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen
Jeg er studerende og har ikke alle de penge i verden jeg kunne ønske mig og har mit store skrummel anlæg med store
gulvhøjtalere osv, som har tjent i godt 7 år. Da jeg skal ud at bo i noget mindre(14 kvm) vil jeg købe et lille surroundsystem
til omkring 5.000 kr. Senere bliver det måske 20 kvm.
Bluetooth og evt. usb er i hvert fald af stor værdi, hvis anlægget har det.
De to jeg har kigget på er:
http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=484269&searc hArea=&Soegeord=       &n bsp;      ----->Sony
http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=474513&searc hArea=&Soegeord=       &n bsp;      ----->Samsung

Jeg ved ikke om der findes bedre løsninger, men er der desuden nogen som kan svare mig på om blue-ray afspillere kan
afspille almindelige dvd film. Kan se der står at samsung systemet kan men hvad med Sony. Har det noget med at gøre om
den er kodefri eller?
Håber i kan vejlede mig lidt, selvom det er i miniklassen jeg søger vejledning:)

Hilsen Anders...
ps. VIlle da allerhelst have et kæmpe PIONEER plasma tv, men bor ikke i en villa og har ikke mange penge;)
Til top Vis andersbm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersbm

Hyl.dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2009
Lokalitet: Århus
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Først vil jeg lige tillade mig at rette dine links så det bliver nemmere for andre at hjælpe:

Sony
HTP3SS