Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 13:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: h/k AVR 255 - problemer iforb. med htpc? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
critter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 15 Marts 2009 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg er ved at være overbevist om at 255'eren er den surround forstærker der bedst opfylder mine behov. Jeg skal bruge et HDMI input til en PS3'er til Bluray og et HDMI eller DVI fra min HTPC.

Men jeg er begyndt at blive lidt bekymret:
Som jeg kan læse herinde har én bruger problemer med lyd over HDMI fra HTPC (måske kun relateret til problemer mellem Gigabyte bundkort og AVR 255'eren), og jeg har på et andet forum fundet indlæg hvor én beskriver problemer med at video input fra htpc bliver dårligt pga. at den ikke lader signalet passere unprocessed.

Er der nogen her som har den pågældende forstærker i et lignende setup der kan nikke genkendende til disse problemer eller har jeg intet at være bekymret for?

Og lige en lille sidste ting, er der nogen der har haft en PS2'er forbundet til component indgangen? hvordan er billedet på sådan en konfiguration?

Mvh.
Martin
Til top Vis critter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af critter

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes