| Sendt: 22 Marts 2009 kl. 03:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
I al almindelighed ville jeg mene, at Concept 2 er 'overkill' som baghøjtalere. Behold dem som front (eller sælg til højstbydende), brug Concept 1 som bag... Og, anskaf evt. en subwoofer. Går ud fra, på baggrund af din bemærkning om Kenwood'en, at du først skal have en surroundreceiver nu?
|