| Forfatter |
|
HeBo Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 15 Maj 2009 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hjælp... *S* Jeg overvejer at købe et mindre "System" da konen ikke er intr. i flere enheder i stuen. Jeg har i dag 2 Dali Suite 1.7 gulvhøjtalere og har kig på enten NAD Viso Two eller Audio Pro DVD one. Jeg er ikke den store Hifinørd, men kan lide en god lyd på musikken og lidt mere boost når vi en sjælden gang ser en film på fladskærmen. Der skal tilsluttes en Wii til ungerne og Itouch til konens yndlingsmusik  Håber I kan give et godt råd
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 17 Maj 2009 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil du skifte til et system med 2 satelitter + sub? Altså, hvad mangler du?
|
| Til top |
|
| |
HeBo Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2009 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
I dag har jeg kun mine gulvhøjtaler - til et gammelt B&O anlæg. Da jeg primært hører musik og konen ikke er vild med alt for meget hifiudstyr var tanken var et fornuftigt 2.1 system der kan trække mine eksisterende gulvhøjtalere og en ny sub. Umiddelbart har jeg set på de to nævnte: NAD Viso One eller Audio Pro DVD one, men kender ikke meget til dem - så alle anbefalinger og gode råd modtages med tak  ps. Fladskærmen er et Sony KLD40W5500
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 18 Maj 2009 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med noget AVI, de laver 2.1 systemer der skulle spille fantastisk godt... Der får du både højtaler, forstærker i et. Men hvis du ikke har lyst/brug for at skifte højtaler, så er det jo lidt "overkill". Men det skulle lyde helt fantastisk!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 03:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er stadig ikke med... Går dine gulvhøjtalere ikke ret dybt? Hvis de gør, er der ingen grund til at anskaffe en subwoofer. Du skal blot sikre dig, at en forstærker kan trække dine Dali uden problemer.
|
| Til top |
|
| |
HeBo Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo - mine gulvhøjtalerere går formentlig dybt nok. Synes selv de spillede godt med mit gamle B&O - så med en ny forstærker er det sandsynligvis bedre. Men vil gerne have muligheden for en sub hvis behovet skulle melde sig.
Beklager hvis jeg har formuleret mig kryptisk - men det jeg søger er en god forstærker/receiver med DVD/CD afspiller intergreret, der skal tilsluttes mine eksisterende Dali gulvhøjtalere.
|
| Til top |
|
| |
Ulrik77 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1339
|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis musik er din hobby hvorfor lader du så konen bestemme over det...
men det kan godt være det er mig der har det for frit..
Men håber du finder noget HUN kan li..
mit forslag er at find en forstæker der kan levere noget mere end den du har, så vil jeg mene du har det musik du gerne vil have - så må diskutionen komme med konen senere...
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ugh, det med systemet integreret gør det lidt svært. En separat DVD/CD spiller fylder ikke meget, og kan fås til rimelige penge. Så står du mere frit i valg af receiver, for den skal jo helst kunne trække dine Dali.
|
| Til top |
|
| |