Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 13:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Afspiller til AUX indgang? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nissenis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg har en Yamaha RX-V496RDS 5.1 forstærker, og to Magnum fronthøjtallere ( de skal skiftes før eller siden). Men hvis de ting siger nogle noget, så vil jeg sprøge om der var nogle der kender en smart afspiller eller lign, som man kunne føre ind igennem AUX indgangen. Jeg har prøvet med en Ipod, men med resultatet at lyden svingede op og ned, og skrattede lidt. Jeg vil umiddelbart mene at det er min Ipod der er i smadre, eller så er den ikke kraftig nok. Så jeg skal ud og have mig en ny afspiller. Men Hvilken?????

Den skal kunne sluttes til computeren, så jeg kan overføre musik til den, og så skal den kunne smides ind i AUX indgangen på forstærkeren. Nogle forslag til noget der kan smides ind, som kan levere god lyd og relativ fin lyd, i de højere db's?

Til top Vis Nissenis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissenis

Leise
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Hvorfor ikke tilslutte computeren direkte til forstærkeren?

Nissenis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2008
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Forid så skal den tændes hver gang :-( Lidt besværligt..... Kunne godt tænke mig noget ala en mp3 afspillere, som bare kan startes på 2 sek.....

EDIT: Den her aktikel skræmte mig også lidt http://www.hifiklubben.dk/bibliotek/artikler_og_gode_raad/ar tikeloversigt/lyd/2113.htm

Til top Vis Nissenis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissenis

Leise
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Nissenis skrev:

Forid så skal den tændes hver gang :-( Lidt besværligt..... Kunne godt tænke mig noget ala en mp3 afspillere, som bare kan startes på 2 sek.....

EDIT: Den her aktikel skræmte mig også lidt http://www.hifiklubben.dk/bibliotek/artikler_og_gode_raad/ar tikeloversigt/lyd/2113.htm

Bare følg deres råd og så anskaf sådan en skille-trafo, så kan det ikke gå helt galt  

Hvis du er glad for iPod'en, så synes jeg da bare du skal have sådan én igen. Tror den du har er defekt. Evt. køb en lækker dock til den...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes