| Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hep hey.
Hverken min hørelse eller økonomi leder efter et surroundanlæg til 12k, men mine øjne og mit filmelskergen har kig på samsungs modeller.
Dog er der en del ting jeg ikke fatter, som jeg er sikker på, nogle er jer eksperter herinde kan hjælpe mig med.
Jeg har købt et Samsung B850 50's tommer plasma tv. Det skal op og hænge på en væg.
Sammen med det vil jeg gerne købe en samsung-surround-løsning. (Samsung, fordi det spiller med designet, og design er key i mit hjemmebioprojekt)
Anyways. Jeg har også en Playstation 3. Den spiller jeg fifa10 og ser blueray film på - intet andet.
Pt. har jeg så kig på Samsungs HT-X725 - fordi subwoofer, fronthøjtalere og reveiver passer perfekt rent designmæssigt i mit setup.
Mit spørgsmål er så: Kan jeg afspille lyden fra mine PS3 blueray-film igennem mit samsung hjemmebiocenter? (og vil det evt. have nogen forringende format eller smadrer min surround-oplevelse?)
Og! De baghøjtalere der er til det her sæt, som kan afspille trådløst, hvis man køber en trådløs dims, kræver de ikke stadigvæk strømkabler?
Håber i kan hjælpe mig! På forhånd mange tak. 
|