| Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa
Står lige i USA og kan købe den nye model Lifestyle 48 IV til 2499 dollars (ca. 12,5click).. Jeg kan endda få en EU adapter med og få den lavet kodefri for DVD så alt skulle være på plads..
Det er model IV med de "nye" små firkantede højtalere og en eller anden lydkalibreringsdims, som ham jeg snakkede med i butikken, fortalte var meget vigtig for at det ville spille godt..
Jeg var imponeret over deres lyddemo i forretningen men den er jo også lavet til at præsentere anlægget! Jeg prøvede dog med mit eget musik fra min Ipod og stadig syntes jeg det spillede utrolig godt! utrolig ren lyd, også når man skruer lidt op..
Jeg har prøvet at søge efter anmeldelser på nettet men kan kun finde negative forum-indlæg mv. Fandt dog også nogle positive mennesker og en enkelt positiv anmeldelse faktisk her på siden.
Er det fordi at det er de gamle lifestyle 48 anlæg folk snakker om? eller syntes folk seriøst at det spiller dårligt? eller er det gamle fordomme som kommer frem? Jeg vil ikke kalde mig selv ekspert men syntes virkelig det lød godt, og jeg har haft flere anlæg til både 10 og 20k..
Det ville være superfedt hvis der var nogen som havde erfaringer med det nye Lifestyle 48 IV som lige kunne smide en mening..
På forhånd tak og god dag
|