Hejsa alle, er ganske ny her på forummet, har dog fulgt med på sidelinjen det sidste stykke tid, men stod og skulle bruge lidt hjælp.
Jeg er på jagt efter nogle nye surround højtalere til min hjemmebio. har før brugt nogle Jamo Sat 300II, som jeg nu har solgt videre sammen med den tilhørende Sub300II, da jeg hellere vil have en Aktiv sub, men den venter vi lige lidt med.
Mit system ser ud således:
H/K AVR 1550, 5x40W i 8 ohm, ved surround. 2x50W stereo.
Jamo 507, 200W, 150W RMS (nyindkøbte som erstatning for min E470)
Jamo Center 100, 100W, 70W RMS
pt. ingen sub.
rummet hvor der er halvt stue og halvt lille køkken/spisebord er ca. 3,5m x 5m. hvor stuen så er i den ene ende. spiller på tværs af rummet.
Som det kan ses er jeg lidt af en Jamo Freak og har længe været det, men undersøgt brugt markedet lidt og syns ikke der var noget der lige passede ind. har kigget på surround 200 (bipol højtaler som skulle mache 507'ern godt) men konen syns den er for stor.
har dernæst fundet en Dali SR-5 som konen har godkendt målene på til en 600 kr. brugt. ville de passe ind i mit eksisterende system????
hvis andre forslag så i stilen og størrelsen ala SR-5'ern og til en maks. 600 kr.
nå ville have sat et billede ind af rummet og hvordan det var indrettet, men kan ikke få det til at virke.