Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 21:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Denon avca1sr (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 06 Marts 2004 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Jeg er blevet lidt nysgerrig på sådan en fætter. Surrounddelen er jeg ikke i tvivl om.MEN, hvordan klarer den sig i stereo?? Er der nogen der selv har en eller kender en der har, må i gerne lige smide et par ord ind om dens kunnen.

Jeg kan sige at den skal spille sammen med komplet dali evidence serie (med 870 som front). Og på sigt Denon dvd a11.

MVH WRONG

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 06 Marts 2004 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Hej Wrong,

Jeg har både A1SR'en og A11'en

A1SR'en er en af de få surround forstærkere, der tillige klarer det rigtigt godt i stereo! (hvis vi lige ser bort fra det rigtigt seriøse, som krell, sunfire osv.)

Den har bl.a. også et "pure direct" kredsløb, hvor den slår en hel del af elektronikken fra og alene koncentrerer sig om jobbet som stereo forstærker.

Har du tænkt dig at købe brugt eller nyt?

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2004 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Jeg tror jeg køber den nye avca1srA som kommer inden for de næste par måneder. Den bliver jo nok svær at finde brugt. Hvilke htere har du??

MVH WRONG

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2004 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Hej jdg1.

Jeg tjekkede lige din profil. Kan se du har Denon link kabel. Giver det en bedre lydkvalitet som de påstår? Hvor har du købt det og hvad koster sådan en djævel.

MVH WRONG

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2004 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

ok, men eneste forskel på den nye og gamle model er, at der i den nye er dolby pro logic XII og 3. gen. denon link.  Den gamle kan dog blive opgraderet til dette.  Der er ingen anden forskel! 

Her er en brugt, du burde kunne presse ham lidt ned i pris; http://www.hifi4all.dk/markedsplads/annonce.asp?ad_id=10589

Hvis du allovervejer at købe nyt, ville jeg nok overveje den nye fra Yamaha.  Den ser virkelig spændende ud og har fået fantastiske anmeldelser!

Jeg bruger pt. B&W 604S3, men har planer om at opgradere i den nærmeste fremtid.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2004 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

Hej jdg1.

Jeg tjekkede lige din profil. Kan se du har Denon link kabel. Giver det en bedre lydkvalitet som de påstår? Hvor har du købt det og hvad koster sådan en djævel.

MVH WRONG

Hej Wrong,

Det Denon link er en lidt blandet affære.....

Til film giver det bedre lydkvalitet end coaxial, ingen tvivl om det.

A11'eren har dog bedre dacs end A1SR'en og den har tillige AL24 processing på alle 5 kanaler (A1SR'en har kun på de to fronter), så til musik (stereo og DVDA + SACD) er det bedst med gode analoge kabler.

Mener du hvor jeg har købt denon linket?  Det følger med ved købet af A11'eren eller A1SR'en.

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2004 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

Jeg Har set den brugte til salg. Men han har ingen kvit. på den, så den holder jeg mig af princip fra.

Desværre går der også et par måneder endnu inden jeg har skrabt klejnerne sammen. Jeg har heller ikke travlt, men er bare igang med at undersøge i god tid. Det skader jo ikke.

MVH WRONG

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2004 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

[

Mener du hvor jeg har købt denon linket?  Det følger med ved købet af A11'eren eller A1SR'en.

[/QUOTE]

OK. Jeg troede det var ekstra udstyr

MVH WRONG

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes