| Forfatter |
|
peder-dingo Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Kæresten vil ikke have højttalere i stuen, så har fundet ud af at en soundbar nok er det bedste, da den også passer fint til mit 32" Samsung LED tv. Har haft kigget på Samsung's HT-BD8200, men det er bare dyrt som ind i f***.. Hvilken soundbar giver den bedste lyd? Og er lyden meget tynd eller er den acceptabel i en ca. 20m2 stue?
|
| Til top |
|
| |
kunddizzle Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
gå en tur i elgiganten.. der har de et ok udvalg..
mit råd:
Køb en billig elendig soundbar, kæresten bliver skuffet og indser I skal have et ordentligt hifianlæg ;) (og sker det indenfor 14 dage, har du fuldt returret i elgiganten ;) )
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal kæresten bestemme alt vedr. hjemmets indretning? Et 32" TV ser vel ikke bedre ud end nogle (små) højtalere? Du betaler vel osse husleje, og bor der? Nå, men du kan købe en soundbar med tilhørende baskabinet - så lyder det ikke alt for 'tyndt'. De fås ned til godt to tusinde.
'Acceptabel lyd' er nok et definitionsspørgsmål - en rimelig god soundbar vil lyde bedre end det indbyggede i TV'et, men det er så spørgsmålet, hvad dét indebærer .
|
| Til top |
|
| |
morkaj Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 260
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 02:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan sagtens lave en ordentlig soundbar, den skal bare være 3 meter lang.
Man take a stand! :-S
m
|
| Til top |
|
| |
peder-dingo Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot, folkens. Jeg forstår hende egentligt godt, og jeg gider ikke selv til at skulle trække kabler over det hele, når det mest af alt er 2.1-lyden jeg går efter - er ligeglad med surround. En forstærker og 2 gode højttalere koster jo også en del, så..
Findes der ikke nogle, flotte soundbars der leverer en god 2.1 lyd til en okay penge?
|
| Til top |
|
| |
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Af de specifikke Sound-bar's er Yamaha'erne nok de bedste jeg har hørt - men med en Samsung kan der vel være noget med sam-fjernbetjening.
Alternativt - Pioneer har et lille fiks system med en BluRay, 2 højttalere og en sub - det så jeg i den lokale her mellem jul og nytår, egentlig helt fiks lille system med en OK lyd...
JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
| Til top |
|
| |
peder-dingo Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med fx Yamaha YHT-s400? Den kan fåes til ca. 3300...? En skam at Samsung 8200 skal være så dyr :(
|
| Til top |
|
| |
sota748 Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 75
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
peder-dingo skrev:
| Hvad med fx Yamaha YHT-s400? Den kan fåes til ca. 3300...? |
|
|
Et lille udvalg af Soundbars Til 3300 kr.- havde jeg købt en lille forstæker med 2 højtalere f.eks dette eller måske dette fra Hifi klubben, andre butikker har nok noget tilsvarende. __________________ Dan (sota748)
- Krell KAV300i
- B&W805 Signature + V.d.H The INSPIRATION HYBRID (Tannoy Ref.) + B&W ASW825
- Roksan ROK-DP1/ROK-DA1
- Sota Saffire/Mørch DP-6 Gold/Ortofon Kontrapunkt A/SAT Phono
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes at Yamaha's gl. YSP serie spiller ok til prisen - specielt som brugt er der noget at hente. Når den får en lille YST sub koblet på (er et must) kan der være mange små lækre aha-oplevelser i rum under 35m2. Man får ikke ægte surround men det funker en god del hen ad vejen og lyden er extremt bedre end det der kommer ud af alm. fladskærms-TV i 15-20K klassen, - lange kabelføringer slipper man også for.
|
| Til top |
|
| |
peder-dingo Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2010 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror jeg køber mig en YSP-600 - den kan fåes meget billigt brugt (under 2000 kr). Og så køber jeg nok en sub til den...
|
| Til top |
|
| |