Bruger siden: 17 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 41
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
Har selv mine bag højtalere siddene oppe under loftet, kan ses her http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8419&PN =1&TPN=1 jeg har bare vinklet dem nedad, syntes det lyder okay, men sikkert ikke optimalt.
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
Du kan godt hænge dem op under loftet. Jeg har selv prøvet at lytte til 4 stk. SA 210 hængende op under loftet til surround og det lød rigtig godt (Måske langt bedre end mange andre dyrere højttalere opstillet efter DD opskriften). Desuden så er det næsten underordnet, hvad vi andre mener. Vores holdninger/meninger bør du tage som vejledende og ikke andet. Det er jo ikke os, der skal se film (lytte musik) hjemme ved dig.
Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
Sendt: 18 Marts 2004 kl. 04:53 | IP-adresse registreret
Stripclubjunkie, Keyvan har ret! I realiteten må langt de fleste af os gå på en eller anden form for kompromis i forhold til det ideelle. Der tales ofte om 'optimale' løsninger - det kan ofte oversættes til 'det bedste kompromis'. Så jeg synes du skal prøve . Ved at eksperimentere lidt med vinkling af højtalerne kan du sikkert få et godt resultat.
Bruger siden: 07 November 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 67
Sendt: 18 Marts 2004 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
Jesper Juul skrev:
Det lyder af h***** til.
Har du lyst til at komme hjem til mig og lytte til mine Miller & Kreisel højttalere med Parasound Halo forstærkergrej. De hænger oppe under loftet (vinklet mod lyttepositionen).
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum