|
Hey All,
Jeg går med tanker om at opgradere min surroundforstærker del i mit anlæg. Jeg har for nyligt købt en Rega P7 som gerne skulle kunne komme mere til sin ret, end den gør nu. Jeg ved det altid bliver et kompromis når man vil have stereo ud af et surround anlæg, men sådan er det.
Jeg har et begrænset budget som hedder 10.000, måske en sjas mere hvis der kommer et tilbud jeg ikke kan sige nej til. Jeg er umiddlebart mest ude i at købe brugt, da jeg ellers ikke ser mulighederne som så mange.
Jeg har haft kigget på dette sæt:
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=175815
Så vidt jeg kan læse mig frem yder det 7 x 100 watt i 8 ohm. Kan ikke se hvad det yder i 4 ohm, som mine højtalere gerne vil have:-)
Jeg synes min Denon 2807 mangler overskud til at spille højt, eller rettere spille rent og kontrolleret når der skrues op, og ved ikke om dette sæt har bedre forudsætninger. Nogen der har erfaringer med dette sæt?
Andre gode bud på seriøse forslag er meget velkomne.
Jeg har kigget på KSB, og kan læse i forum at folk er glade for Marantz samt onkoyo, men har intet kendskab til disse. Havde en ide om at de var i samme klasse som Denon prismæssigt og kvalitetsmæssigt. Er det helt ved siden af?
Håber at høre fra Jer,
MVH Bruus
|