Der vil jeg vove og påstå.... at med de bitte små højttalere, som han har kig på.... så skal du bestemt ikke spilde penge på
at købe noget andet. Den Yamaha er fin og kan sagtens spille med selv bittesmå højttalere. Men måske at gå ind i menuen
på den og juster den til kun at spille fra ca 60hz og opefter... da de små højttalere ikke kan spille så lavt allligevel. De er
simpelthen for fysisk små til at gengive dybe frekvenser.
jeg vil også mene der er andre små højttalere derude, billigt, som kan give sjovere lyd end dem som han kigger på, der er
lavet til at spille både ude og ind. hvilket giver mig en ide om at der nok e brugt flere penge på at gøre det vejrsikrede... end
at lave god lyd. Og derfor mener jeg heller ikke du skal tænke på at skifte forstærkeren til noget med HD lyd. Jo du kommer
til at se et "frækt" lillle logo, som skriver noget med HD, når du ser blueray.... men ellers høre du nok ikke meget til det.
Meget mere at hente ved f.eks at kigge på følgende: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=176805
Jeg har hørt den større bror... og de spillede dejligt. Lad dig ikke skræmme af at de er lidt brugte. Fin evt noget lignende i
nærheden... så du kan se/høre det før du køber.... meget mere for pengene. Og farve beslag osv... er jo bare noget man
kan købe... så får man det som man vil have.... alt efter om de skal stå på reol, ved siden af fjernsyn... eller op på væggen.
Masser af muligheder.... men bestemt synd at snakke om forstærker, når i kigger på så bittesmå højttalere. blot min mening

pøj pøj med det