| Sendt: 18 Februar 2011 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som så mange andre står jeg i den situation at jeg efterhånden trænger til af få skiftet lidt ud i mit anlæg. Hvad gør man så?
Jeg har fulgt mange af de indlæg på dette forum gennem et stykke tid og har efterhånden erfaret at det meget er den personlige erfaring/opfattelse der gør sig gældende når man skal vælge musikanlæg.
Men der må da være nogle derude der ligesom jeg godt kunne bruge nogle tips om hvor man får mest for pengene.
Jeg overvejer Ny surround forstærker evt. NAD T765hd Overvejer også om jeg kan kombinere en ny surround forforstærker med mit nuværende Rotel effekttrin - nogle forslag?
De gamle B&W højtalere står også for en udskiftning, har overvejet et komplet mentor 6 surroundsæt eller evt Helicon serien.
Som det fremgår af ovenstående står jeg lidt i vadestedet og skal til at træffe en del beslutninger.
Jeg må også lige nævne at jeg gennem de sidste 3-4 år har oplevet et kraftigt høretab der har gjort at jeg i dag bruger høreapparater på begge ører.
Det har gjort at jeg har brug for en høj detaljerigdom samt et godt stereoperspektiv.
Nu havde jeg nær glemt kabler - gode forslag modtages gerne
Den søgende 
|