Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 04 April 2004 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
til system audio kan jeg varmt anbefale H/K. til ca 5kkr kan du få en avr 230 men alt afhængig af hvilke SA modeller der er tale om ved jeg ikke om den er stor nok.
ellers hvis du kunne undvære alle de fine surroundformater, er der en avr7000 til sølle 5000kr på dba.dk
Bruger siden: 08 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 116
Sendt: 05 April 2004 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
Micker skrev:
Marantz SR5400 har også fået RIGTIG gode anmeldelser..
Og det fortjener den!
Jeg har lige købt sådan en til 5½ K. Den spiller jo herligt i både stereo og i 5.1. Det var et godt løft fra min gamle Technics (kan slet ikke sammenlignes).
Helt sikkert en reciver man bør kikke på hvis man skal ud er erhverve sig nyt.
Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
Sendt: 05 April 2004 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
Har en gammel marantz 5200 som jeg for nyligt købte brugt, har også kun rosende ord til overs for den, kan godt lide den afslappede bløde lyd de har. Du skulle overveje at holde øje med tilbudene herinde, jeg fik en marantx sr5200 og da-3200 OSE (dvdafspiller) for 4000kr igennem audioconcept :-). Ellers hvis det skal være nyt vil jeg da klart også anbefale marantz eller h/k.
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 05 April 2004 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
For 5000kr vil jeg påstå at H/K AVR330 stiller litt i en klasse for seg selv. Den eneste interessante konkurrenten jeg kan se i nærmeste fremtid vil nok bli Yamaha RX-V 650/750. Yamaha vil nok ikke kunne konkurrere når det gjelder effekt, men de er begge to loaded med features, og kan derfor virke litt spennende.
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
Sendt: 07 April 2004 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
Multe skrev:
Har set en Marantz SR540Marantz SR5400 til 2900 på Pricerunner (i England) Tror at jeg køber den der .... Du kan jo snakke med en af de danske forhandlere om prisen. Jeg er nu ikke sikker på de kan konkurrere med de engelske priser på grund af den danske moms (den er nok 8-10% højre end den engelske). Jeg vil ikke have noget i mod at betale 10% mere for køb af HiFi hos en dansk forhandler. Men jeg vil ikke give 50-100% mere for samme produkt bare for at støtte den danske forhandler/importør.
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 461
Sendt: 07 April 2004 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
Multe, jeg overvejer selv at købe den der fra England men man skal vel også tænke på garantien osv. Marantz har world wide garanti, men desværre kun i en meget lille del af alle dem der sælger marantz produkter. I Danmark er der kun 1 forretning.
Jeg ved ikke helt hvordan det system hænger sammen men så længe der er serie nr på kan man vel bare få den repereret eller noget den retning(..?)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum