Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 16:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Receiver....? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2004
Status: Offline
Sendt: 08 April 2004 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Hey

Jeg er ret grøn hvad angår surroundsound udstyr, men er netop kommet til lidt penge som jeg nu gerne vil bruge på lidt (for jer nok begynder-) udstyr

Jeg har besluttet mig for at bestille fra Tyskland, både receiver og højtalere, så rækker pengene.
Højtalerne jeg har udset mig: Panasonic SB-TP20E

Men hvad angår receiver er jeg noget i tvivl om hvad der bedst kan betale sig at købe, vil dog gerne holde Panasonic linien... Jeg har kigget på modellerne
SA-XR15
SA-XR25
SA-HE75

...som ligger nogenlunde i mit prisleje!

Hvilken af disse kan det pris / behov mæssigt bedst betale sig at købe?
Jeg hælder lidt til XR15 modellen, men den giver max 5x50w, mens HE75 giver feks 5x80... men så vidt jeg kan forstå, så er den ikke er digital?? XR25 modellen er så lige dyr nok til mig, men er så også med bedre ydelse og dekodning.
Det jeg tænker mest over er det med ydelsen i W, er 50w mere end rigeligt til de ovennævnte højtalere (incl subwoofer) som skulle kunne give maks 100w ? Skal sige jeg har et lille værelse.

Vh

Til top Vis Brix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brix

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 08 April 2004 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Jep ik mange herinde der vil kalde det HIFI.. men kan godt lade sig gøre at få en rimelig lyd ud af panasonic !!

må tilstå jeg selv har en Panasonic SA-HE90 med 5x100 pænt små watt, liggende  som med støtte af en sub godt kan slå fra sig.. For en tusse er det din.. så kan du os få To GulvHT med.. og en DVD afspiller hmmm og en flaske vin, en pose bolscher, ekstra remote til Dvd´en, kærestens lyserøde stepmaskine og hendes jon cd !!! eneste krav er du selv henter det  (en dag hun ik er hjemme )

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes