Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 09:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Billigt brugt 5.1? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 03 Februar 2013 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Jeg læser på hol at elgiganten sælger et sæt Logitech Z-506 snurre rundt anlæg billigt og inden jeg ser mig om kigger jeg
efter logitechs z-5500 (da jeg før har set det solgt for omkring 500kr og er sikkert lidt bedre end et sæt z-506) lidt dæmpet
top, ikke påtrængende mellemtone og en rund,blød bas der ikke er helt så præcis, et anlæg der kan spille meget højt. Jeg
finder dette sæt fra jamo på dba endda med passiv subwoofer (som min egen subwoofer er) til kun 300kr, desværre sender
sælger ikke og jeg bor på fyn.

Jamo S 502 HCS 51

Jamo 5.1 surround (desværre har jeg ikke subwoofer
udgang på min reciver)

Jeg har dette anlæg Sony HTP-718DW    
hvor en af baghøjtalerne er defekte og jeg vil gerne have surround lyd igen, da jeg er typen der ikke vil
have andet end 5 ens højtaler ikke noget med sony blandet med jamo, så det er nok nemmest at kigge efter et andet 5.1
sæt som f.eks jamo sættet fra dba, istedet for at lede efter den ene højtaler jeg mangler.

Jeg skal kun bruge det med mit tv til alm tv programmer, danske film og f.eks musik på tv 2 charlie hvor surround ikke er
så vigtigt,lidt amerikanske action film i 5.1 ved middelhøj lydstyrke med god kraftig bas til explosioner og koncerter ved
middel høj lydstyrke

Det må godt være et pc surround sæt (men skal kun bruges sammen med mit tv og en eller anden fjernbetjening af lyden
fortrækkes) og om det er nyt eller brugt er lige meget bare det er fornuftig til prisen.

Er det et 5.1 sæt til min surround reciver skal det være med passiv subwoofer da jeg ikke har nogen subwoofer udgang, dog
kan en aktiv subwoofer der kan tilsluttes med højtaler kabel godt gå and.

Hvad kan jeg få for max 500kr og hvor stor forskel er der på hvad jeg kan få for 1000kr samlignet med max 500kr?
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

Alfaekko
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 04 Februar 2013 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

Du kan få sendt denne frækkert her, så er der idel surround lykke bagefter

saet">Surroundsæt
Til top Vis Alfaekko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alfaekko

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes