Bruger siden: 29 November 2009 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 33
Sendt: 04 April 2013 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
Har en OM-C2 center som jeg er meget tilfreds med og overrasket og hvor god den er til prisen. Klare stemmer og god bas. God byggekvalitet måske
lige bortset fra ht terminalerne hvor en knækkede. De andre kender jeg desværre ikke.
Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 697
Sendt: 04 April 2013 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
Kender ikke så meget til anlægget, men tror da det bliver svært at finde noget der spiller bedre hvis det er i den prisklasse,
hørte engang Jamos E serie og det spillede virkelig godt til surround. Hvorfor vil du egentlig bytte ?
__________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
Bruger siden: 10 Juni 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 92
Sendt: 04 April 2013 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
ville gerne prøve nået andet. og hans højtaler sæt lyder spændende. men er meget itvivl. af alle de højtaler jeg har hørt har
jeg sjældent hørt så god lyd som i mit jamo anlæg.. det har næsten alt jeg søger!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum