Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 16:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Bose Lifestyle (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sofus_100
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 17 Januar 2014 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg siddet og læst alle de emner der er om Bose Lifestyle systemerne, og der er ingen tvivl om at folk generelt er ret negative..

Men for det meste går det på den høje pris i forhold til hvad man får af kvalitet.. og flere mener at Boses marketing har en del af skylden..

Er der ikke nogen der har en mening om Bose uden at skele til prisen... Har da set at rigtigt mange bare skriver BOSE ER NOGET l**t.. men jeg har fandme svært ved at tro at SÅ mange vitterligt har hørt et Bose anlæg spille..

Så bottom line.. er der nogle Bose ejere nuværende som tidligere der kan sige lidt om Bose.. ikke at det er dyrt, det ved jeg, og det er B&O jo også.. men er lyden noget værd i real life, altså uden for Bose's demorum..

Jeg snakker ikke forfinet Hi-Fi men streaming via spotify eller lign.. 

Til top Vis sofus_100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sofus_100

Old_school
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 17 Januar 2014 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

Som du kan se har jeg installeret et bose system på min drengs værelse, se i min tråd side 6. Desværre er tråden nu lukket men den kan stadig læses.

Jeg syntes det fungerer vildt godt og på alle måder bedre end en ghettoblaster, og så fylder det mindre i reolen da subben er af vejen. Og der er DVD i det. Jeg har ikke haft problemer med det.

Jeg kender det fordi vi selv havde et magen til i en årrække, inden jeg til konens fortrydelse vendte tilbage til hifi. Bose appelerer meget til kvinder fordi det ikke fylder noget, og det er jo ofte dem der har det sidste ord når der skal installeres lydanlæg i de danske hjem.

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 17 Januar 2014 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Old-school
Hvis du gerne vil fortsætte med den tråd, hvis du har mere at tilføje, kan du jo sende en PM til Mikkel om få den åbnet igen.

Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 17 Januar 2014 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Da jeg flyttede sammen med min kæreste havde hun et Bose, med cd veksler, som stod på et rack hvor subwooferen stod nedenunder og et par store
tøndeformede højttalere, som kunne åbne sig, med lys og åbenbarede de små kubiske højttalere ... Lyden syntes jeg er lidt tam, tillukket og
kedelig, og så især når man tænker det har kostet omkring 25 000 . Så jeg var/er ikke imponeret over Bose. Syntes faktisk at deres 901
højttalere fra mange år siden var hammer fede og syntes jeg dengang også spillede super, så er der løbet meget vand i åen siden, brak vand
. Samtidig med at i 90'erne var jeg på besøg ved en Hifi som gjorde lidt i salg af udstyr, og han kunne fortælle mig at mange af
Bose enhederne blev fabrikeret på andre fabrikker, stemplet som Bose, så istedet for en pris på f.eks. 100kr kostede det pludselig op til 10 gange
mere Så der mistede jeg min sympati for dette mærke, og som sagt, det er ikke blevet bedre siden... Men derfor kan andre godt have en super
oplevelse med Bose

Strukturen, ej det hedder Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren

mx jelle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2009
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Januar 2014 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Hey.

Du kan læse mit indlæg (anden sidste indlæg på den side) i min tråd på side 3. Her giver jeg et hurtigt review af boses lifestyle
flagskib, som svigerfar har i stuen. Sidste halvdel af indlægget omhandler det.

Håber du der finder lidt mere viden om hvorfor jeg synes det ikke lever op til forventningerne, end bare det er for dyrt. Jeg
forsøger i hvert fald at skrive hvad der mangler, til den høje pris.

Edit: Der ud over har jeg hørt flere sige, at forhandlerne tjener kassen på at sælge bose, hvilket er en af grundende til at
forhandlere roser det så meget. De får nogle rigtig gode rabatter og har dermed en stor avance. Om dette er en løgn eller
sandt, det skal jeg ikke kunne sige

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes