Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 21:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: "mærke" dvd til 1000-1500 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jokkemokke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 13 Maj 2004 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Jeg går med tanker om at udskifte min gamle udslidte D****X cd afspiller med en dvd spiller i ovennævnte prisklasse. Den skal hovedsageligt bruges til musik, men også en dvd indimellem.

Jeg gider ikke de helt billige mærker længere, da jeg har erfaring med at det ikke holder ret længe. Bl.a. har jeg haft kig på Pioneer DV 360, som koster omkring 1k. Ville den være en god erstatning for min gamle cd afspiller?

Findes der andre gode alternativer i nævnte prisklasser?

Til top Vis jokkemokke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jokkemokke Besøg jokkemokke's Websted

Jørgensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004
Sendt: 13 Maj 2004 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Hej

Der er kommet en afløser til DV 360 nemlig DV 370.

Prøv at kigge på Sony DVPNS 730 og 585.

Til top Vis Jørgensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jørgensen

Anders_K
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 Maj 2004 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

jokkemokke skrev:

Jeg går med tanker om at udskifte min gamle udslidte D****X cd afspiller med en dvd spiller i ovennævnte prisklasse. Den skal hovedsageligt bruges til musik, men også en dvd indimellem.

Jeg gider ikke de helt billige mærker længere, da jeg har erfaring med at det ikke holder ret længe. Bl.a. har jeg haft kig på Pioneer DV 360, som koster omkring 1k. Ville den være en god erstatning for min gamle cd afspiller?

Findes der andre gode alternativer i nævnte prisklasser?

Hvis den primært skal bruges til CD hvorfor så ikke købe en cd-afspiller og så beholde din Dantax til DVD-film.

Du kan ikke få en DVD-afspiller med nævneværdig god cd-afspilning i den prisklasse. Deriomod kan du nok godt få en ok cd-afpspiller for 1,5k og især hvis du vælger en tur på brugtmarkedet!

Til top Vis Anders_K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders_K

Demo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 13 Maj 2004 kl. 23:57 | IP-adresse registreret  

Panasonic s75 er en super dvdafspiller og skulle give den absolut bedste cd gengivelse til prisen. Den kan fås for 1500... Men som de andre har sagt vil du få bedst resultat hvis du køber en "ren" cd afspiller i stedet!
Til top Vis Demo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demo

jokkemokke
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Maj 2004 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

Det skal lige nævnes, at min Dantax er en CD afspiller, og ikke en DVD afspiller
Til top Vis jokkemokke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jokkemokke Besøg jokkemokke's Websted

jokkemokke
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Maj 2004 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Hvad kan i iøvrigt anbefale, hvis jeg vælger at købe en CD afspiller i stedet, i samme prisleje.

PS. Jeg foretrækker at købe nyt.

Anders_K
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 Maj 2004 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

jokkemokke skrev:

Hvad kan i iøvrigt anbefale, hvis jeg vælger at købe en CD afspiller i stedet, i samme prisleje.

PS. Jeg foretrækker at købe nyt.

Som sagt får du langt mere for penge hvis du køber brugt! Men hvis du vil købe nyt så har jeg da nogle forslag.

Gå en tur i Hifiklubben. De har nogle cd-spillere til få penge.

eks. CAMBRIDGE D300 til 1699,- ell. DENON DCD-485 til 1699,-

hvis du kunne skaffe lige lidt flere penge vil jeg anbefale NAD C521BEE til 2000,- Det er en, til pengene, rigtig god spiller med flot naturlig lyd!

Eftersom du nævnte i dit første indlæg at DVD-afspilning ikke var det primære formål vil jeg klart anbefal en cd-spiller (brugt som ny) og istedet enten vente med DVD eller købe en billig i Bilka til 400,-. Det er synd at købe en DVD til cd-afspilning, for så får du virkelig ikke meget/intet for pengene

Til top Vis Anders_K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders_K

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes