Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
Er der nogen der har stiftet 1.hånds bekendtskab med denne svend af en DVD-afspiller?
Det er en Goldmund Eidos Reference-afspiller i prisklassen 75.000 US$ og skulle være det mest ultimative man kan købe for penge. Skal se den i USA hos en bekendt om en uges tid, men ville lige høre herinde om den er så vild som jeg har hørt.
Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
Okay, men markdsføring er jo også en vigtig del i produktudvikling for at afsætningen bliver som sigtet Skal jeg forstå det sådan at de er bedre end de selv siger? Sådan er det vist med alle producenter....
Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
Det er sikkert en fin afspiller men sikkert også et godt stykke forbi
"the point of diminishing returns" Goldmund har altid lavet hifi i
"oliesheik-klassen"
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
ctacta skrev:
Okay, men markdsføring er jo også en vigtig del i produktudvikling for at afsætningen bliver som sigtet Skal jeg forstå det sådan at de er bedre end de selv siger? Sådan er det vist med alle producenter....
Som nævnt, har jeg ikke hørt spillen. Meeeen jeg vil nok sige at uanset om der popper et orkester ud af den når der trykkes på play, så tror jeg ikke lige at jeg vil belåne huset for at få den indendøre
Dog vil det være yderst interessant at høre en melding fra dig om dine oplevelser med den.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum