| Sendt: 22 November 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen...
Ja nu er tiden så nok kommer for min gamle Pioneer DV535 DVD afspiller til at sige farvel, grunden til dette er at den ikke har de fornødne billed udgange som jeg godt kunne tænke mig, tænker på DVI bl.a. Kører pt. s-vhs :-/ OG! så var det jo at jeg har tænkt meget på at købe en af Denon's nye DVD afspillere, og så var det jo lige jeg ville høre jeres mening om hvor pris/kvalitet ligger bedst? Denon 1910 synes jeg er for almindelig og billig, sådan er jeg bare :D Denon 2910 synes jeg egentlig meget godt om, men har bare hørt de har haft mange problemer med firmwaren :S gælder dog også for 1910 modellen. Til sidst er der 3910, som jo selvfølgelig er min favorit, mest pga. den passer nok bedst med en AVR 3805 (som nok også bliver et fremtidigt løb), men også fordi den har noget pixel tekonologi halløj som skulle give bedre billed på projektorer, og da jeg er ejer af en Panasonic Pt-Ae 300 falder det mig godt ind!
Men så var det jeg ville høre hvad folk selv har af erfaringer med disse maskiner? Og hvilken de evt ville anbefale, jeg går efter bedst mulige billedkalitet der kan opnås med min projektor, dog indenfor en rimelig pris klasse ;) (ps. jeg ved godt at der er tonsvis af tråde med emnet) :D
Mvh. Daniel aka. High-End
på forhånd tak for svarerne :D __________________ Hi-Fi is the way of life!
|