Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 23:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Denon 3800 vs 3300 vs 2900 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 03 December 2004 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

nogen som har erfaringer med de overnævnte modeller. både hvad kvalitet, billed, lyd og især cd lyd angår, så vil jeg meget gerne hører jeres erfaringer og meninger om hvilken af 3 maskiner som er bedst hvis man glemme pris.

Nicolai

Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 December 2004 kl. 09:06 | IP-adresse registreret  

slet ingen som har nogle erfaringer.

Nicolai

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 06 December 2004 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

Lidt input vedr. DVD 3300 og 3800

Jeg bruger selv en Denon DVD3300 med en Denon AVC-A1SE og Dali Grand og er meget godt tilfreds med lyden. Som cd-spiller bruger jeg enten en Denon DCD1450AR eller CDR-W1500. Efter min mening er cd-lyden mere detaljeret på DVD3300 end på cd-afspillerne - dette er med et Tara Labs digital kabel til ca. 600. Jeg har dog skiftet digitalkablet på cd-spilleren til et Tara Labs digitalkabel til ca. 3500, og nu matcher eller overgår cd-spilleren mht detaljer.

Jeg har en kammerat der bruger en DVD3800 med en Denon AVC-A11AR og B&W højttalere. Om den er bedre en 3300 mht lyden er svært at sige da det er vidt forskellige højttalere. På billed siden er 3800 dog at foretrække.

På en 3300 skal man også være opmærksom på at laseren ikke er for god, men Denon / HiFi Klubben skifter gratis til en ny stærkere model laser (skal dog være indenfor garanti perioden)

3800 har også den fordel ift 3300 at den læser CD-R skiver.

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 December 2004 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:

Lidt input vedr. DVD 3300 og 3800

Jeg bruger selv en Denon DVD3300 med en Denon AVC-A1SE og Dali Grand og er meget godt tilfreds med lyden. Som cd-spiller bruger jeg enten en Denon DCD1450AR eller CDR-W1500. Efter min mening er cd-lyden mere detaljeret på DVD3300 end på cd-afspillerne - dette er med et Tara Labs digital kabel til ca. 600. Jeg har dog skiftet digitalkablet på cd-spilleren til et Tara Labs digitalkabel til ca. 3500, og nu matcher eller overgår cd-spilleren mht detaljer.

Jeg har en kammerat der bruger en DVD3800 med en Denon AVC-A11AR og B&W højttalere. Om den er bedre en 3300 mht lyden er svært at sige da det er vidt forskellige højttalere. På billed siden er 3800 dog at foretrække.

På en 3300 skal man også være opmærksom på at laseren ikke er for god, men Denon / HiFi Klubben skifter gratis til en ny stærkere model laser (skal dog være indenfor garanti perioden)

3800 har også den fordel ift 3300 at den læser CD-R skiver.

3800'eren har ikke problemer med dårlig laser eller hva? jeg troede faktisk denon var kommet ud over det problem med deres dvd maskiner. jeg huske før i tiden hvor mange af deres laser på cd'erne ikke var for gode.

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 07 December 2004 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Hej Nic.18

Jeg har ikke hørt om at 3800'eren har problemer med laseren. Hvis 3300 har fået skiftet laser er der heller ikke nogen problemer. Det er en helt ny type laser der bliver isat. Problemet med den oprindelige var pixelering af billedet.

Til 3800 skal du være opmærksom på at den er blevet softwareopdateret. Jeg ved ikke hvad det nyeste softwareversion nr. er, men det kan HiFi Klubben nok hjælpe med. Spg. evt på cybertainment.

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 December 2004 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

oki.

er der så også nogen som kan svare på forskellen på:

Denon DVD 3800M og

Denon DVD 3800K?????

Nicolai

tranum1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 December 2004 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Så vidt jeg husker er M versionen, den der er opdateret til Pal progressive.

K har jeg ikke hørt om.

Til top Vis tranum1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tranum1 Besøg tranum1's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes