Tak for hjælpen!
Ja ganske rigtig er/var det en konflikt mellem mine to DVD afspiller, (foruden min Denon 2910 har jeg også en JVC XV NA77SL, den sidste har jeg ikke haft andet end vrøvl med ombyttet 2 gange…!)
Nu virker den spec. ”YUV” indgang, men det giver desværre et andet alvorlig problem, nu kan jeg ikke bruge Scart indgang 4 mere (!!!!!!!!!!) idet, der ikke må være noget tilsluttet til denne, er der det, virker ”YUV” indgang ikke (var der nogen som sagde ”god mand økseskaft”..!) der er kun to indgange på TX-36PD50F som giver mulighed for RGB, den ene er altså indgang 4, denne kan jeg som sagt ikke bruge mere…!
Når Panasonic har valgt denne total vanvittige konfiguration, er der en del film jeg ikke kan se på min Denon mere, idet den automatiske format funktion er koblet ud, ja hvad Panasonic har tænkt på er mig en gåde, hvorfor er der kun to Scart stik med RGB mulighed…?
Lyden da, ja hvis jeg brugte de højttaler i selve Tv’et så havde jeg også dette problem, idet, jeg ikke kan få lyd igennem, denne skal jo komme fra Scart indgang 4, ifølge brugsanvisning, men, det kan jo ikke lade sig gøre, heldigvis, burger jeg et lille hifi anlæg til daglig brug, Yamaha 592 og et sæt Audio Pro Image 40 højttaler, kun til store musik DVD'er bruger mit store hifi anlæg…!
Nej Panasonic skulle ombygge dette super CRT tv, så man i det mindste havde adgang til 3 Scart indgange med RGB, samtidig også en ny fjernbetjening idet, den nuværende miltsagt er noget bras, skal peger direkte på tv før den virker, dårlige taster etc..!
Mvh.
”Lytteren”