Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
Sendt: 07 September 2003 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
Efter nogle overvejelser har jeg ligeledes (foruden købet af et Panasonic TX-36pd30 fjernsyn) besluttet mig for at anskaffe en Denon dvd 2900 i stedet for min gamle 2800.
Dette er til dels pga. at 2900 har Pal progressive. Skiftet sker også fordi 2800 ikke kan afspille kopi-sikrede cd'er (f.eks. "Kent" med "Vapan och ammunition"). Og selvfølgelig også pga. den bedre lyd og billedkvalitet.
2900 kan fås til ca. 7700,- i Tyskland 8400,- i Danmark. Disse er dog ikke codefree.
Codefree er et must for mig. Den eneste der herhjemme reklamerer med codefree er hifiklubben, men jeg nægter altså at betale 10.500,-.
De tyske codefree forhandlere (som jeg har kunnet finde) ligger på ca. samme niveau.
Spørgsmålet er om jeg har overset noget?
PS. Jeg har derfor nok snart en Denon 2800 codefree (guld farve) afspiller til salg
Bruger siden: 06 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 337
Sendt: 07 September 2003 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
Der er ingen forskel på lyd og video delen på de 2 modeller udover sacd og dvd audio. Klubben kan gøre 2800 pal progressiv ved et software update hvis du betaler skulle der ikke være nogen problemer
Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
Sendt: 07 September 2003 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
guru skrev:
Der er ingen forskel på lyd og video delen på de 2 modeller udover sacd og dvd audio. Klubben kan gøre 2800 pal progressiv ved et software update hvis du betaler skulle der ikke være nogen problemer
Så vidt jeg kan læse, er der både tale om nye video- og lydkredsløs i 2900.
Opgraderingstilbuddet gælder kun 2800 mkII og ikke 2800 "vanilla"
Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
Sendt: 07 September 2003 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
Hvis din dvd2800 købt i Hifiklubben, så er opdateringen gratis! Det er bare en cd der skal køres igennem for at opdatere softwaren og gøre den Pal progressiv, og der må være andre end hifiklubben der ligger inde med den!
Som Guru også siger, så skal du ikke regne med nogen nævneværdige forkskelle i lyd- og billeddelen på de to maskiner!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum