Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 22:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: scart-kabler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jonas hansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 15 September 2003 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

Grundet pres fra resten af familien, er jeg blevet tvunget til at flytte lidt rundt på mit hifi udstyr, hvilket indebærer at jeg bliver nødt til at finde et længere (5m) scart-kabel til forbindelse mellem dvd og tv'et.

Mit spørgsmål er så: hvor stor forskel er der på de forskellige kabler? De fås fra ca. 50kr og op. Jeg har været inde på av-connection.com, hvor de f.eks. har et TL660085 til 300 kr. Er det merprisen værd, eller er der bedre alternativer på markedet?

Håber på lidt hjælp

m.v.h. Jonas Hansen

Til top Vis jonas hansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jonas hansen

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 15 September 2003 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

jonas hansen skrev:

Grundet pres fra resten af familien, er jeg blevet tvunget til at flytte lidt rundt på mit hifi udstyr, hvilket indebærer at jeg bliver nødt til at finde et længere (5m) scart-kabel til forbindelse mellem dvd og tv'et.

Mit spørgsmål er så: hvor stor forskel er der på de forskellige kabler? De fås fra ca. 50kr og op. Jeg har været inde på av-connection.com, hvor de f.eks. har et TL660085 til 300 kr. Er det merprisen værd, eller er der bedre alternativer på markedet?

Håber på lidt hjælp

m.v.h. Jonas Hansen

Tja, jeg har et Isox scart til 600 kroner og det er alle pengene værd, så det er kun din pengepung der sætter grænsen, der er tydelig forskel et billigt  og et dyrt scart.

Men som med hi-fi skal der jo være en mening med galskaben, hvis du har et 10 år gammelt billig grundig tv el.lign. ville jeg nok lige overveje det en ekstra gang om ikke det 50 kr så er tilstrækkelig.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes