| Forfatter |
|
AndersDGP Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 20 Juni 2005 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal have mig en ny afspiller istedet for min noname til 500 kr. Men kan i hjælpe mig til hvilken? Disse 2 jeg har nævnt eller en hel 3?
Mvh Anders __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25820&KW=AndersDGP
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 20 Juni 2005 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med en pioneer i ca samme prisklasse? de har endnu ikke skuffet mig mht ydelse ~ pris
|
| Til top |
|
| |
AndersDGP Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juni 2005 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen hvis du kan anbefale mig en så er det helt perfekt. Den skal både bruges til film og musik.. Jeg køre med dette system:
TV: Phillips 9509
Front: Jamo E670 - Back: Jamo E610 - Center: Jamo E6cen
Mvh Anders __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25820&KW=AndersDGP
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 20 Juni 2005 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
575 ligger ca i dit prisleje.. under 2500.- (ud fra hvad dvd22 koster) .. evt køb i tyskland, så kan du måske gå en model højere op.
|
| Til top |
|
| |
AndersDGP Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juni 2005 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er den bedre end de andre 2 jeg har nævnt eller? __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25820&KW=AndersDGP
|
| Til top |
|
| |
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 21 Juni 2005 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil tro at H/K har en bedre stereo-/Hi-Fi lyd end Pioneer'en. Men billedmæssigt er der ikke meget ( noget ? ) som kan hamle op med billedegengivelsen på en Pioneer DV 575 ( - prisen taget i betragtning).
'Mener iøvrigt at der er kommet en afløser for DV-575; DV 585 - og det til - såvidt jeg husker - til kr. 1.995
Philips'en kender jeg ikke...
mvh
Jesper/Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
AndersDGP Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2005 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad vil du vælge Jesper! Den pioneer eller harman kardon? De skal jo bruges til både film og musik?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 Juni 2005 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hæhæhæ; Jeg HAR valgt, Anders ...jeg købte for et halvt års tid siden Pioneer DV 575.
Jeg skal dog skynde mig at sige at jeg IKKE finder dens hifi-lyd overbevisende på nogen måde..............og har da også en SONY SACD 555 ES til DET formål.
Men prisen taget i betragtning, får du ikke noget der er (meget) bedre, og BILLED-/surround-delen er i TOPklasse....og så "æder" den alle formaterne.....har samtidig meget hurtig responstid i de forskellige søgninger; index mm.
mvh
Jesper
|
| Til top |
|
| |
AndersDGP Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2005 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Oki så bliver det nok den.. Men hvad mener du med hifi-lyd? Altså alm musik cd'er?
Men der er jo kommet den anden model 585-a er det ikke den samme næsten? kan nemlig ikke finde den dv 575 nogen steder
|
| Til top |
|
| |
AndersDGP Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2005 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Juni 2005 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg mener alm. stereogengivelse ( cd-musik afspilning ), når jeg skriver "hi-fi-lyd". Umiddelbart er der ikke megen ( hvis der ER forskel ) forskel på en DV 575 og en DV585 - men 585 er den nyeste.
Prøv evt. at se hos tape-connection - de har normalt nogen gode priser.......
mvh
Jesper/Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 28 Juni 2005 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
For guds skyld, hold dig langt væk fra Philips i hvert fald, men kan jeg se det vist heller ikke ender med :P De spiller som om de var lukket inde i en kasse!
Gl HF!
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 28 Juni 2005 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
wamba skrev:
| For guds skyld, hold dig langt væk fra Philips i hvert fald, men kan jeg se det vist heller ikke ender med :P De spiller som om de var lukket inde i en kasse! |
|
|
Det synes jeg er en lidt for håndfast konklusion. Visse af Philips' modeller lyder ganske udmærket, og sammenligner du DVP720 med DV 370/80,som er dén Pioneer der kommer nærmest, så er Philips'en imho klart bedre hvad CD-lyd angår. Og med undtagelse af de allerbilligste modeller, så mener jeg faktisk seriøst at Philips altid har haft en ganske fornuftig CD-gengivelse i forhold til konkurrencen. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |