| Forfatter |
|
Bjarke88 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 45
|
| Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilket medie er bedst til brændning af Video. Jeg har prøvet at kigge og der er utrolig mange mærker.
|
| Til top |
|
| |
bøje Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 550
|
| Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad har du af brænder er det DVD eller CD-ROM eller DVD-optager og hvilket mærke?
Mvh. Christian
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
| Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Verbatim kan altid anbefales hvad enten det er DVD eller CD. Er godt nok lidt dyrere end de fleste, men det godt givet ud i det lange løb . Boom CD fra Sverige har jeg haft gode erfaringer med at handle hos over nettet.
http://www.boomcd.com/
|
| Til top |
|
| |
Munse Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 77
|
| Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har prøvet at bestille Verbatim skiver fra både www.billigmedie.de (tysk) og www.mediesupplies.dk (Sverige) og begge har skuffet fælt  
Skiverne fra Tyskland kom hurtigt hvorimod det tog ca. 2 mdr. fra Sverige. Fælles for begge er at jeg ikke fik hvad jeg havde bestilt - jo jo godt nok fik jeg Verbatim skiver - bare ik' li' de skiver jeg bestilte.
Begge steder betilte jeg 48x 80 min Printable Jewel Case (p.g.a. at jeg har en printer der kan skrive direkte på skiverne) i 10 stk. kasser. Men ak nej det fik jeg ikke. Fra Tyskland fik jeg 40x med tryk. Fra Sverige 48x med tryk. Fælles var at de ikke var leveret i 10 stk's kasser, men at det tydeligtvis var fra et spindel der var proppet i et billigt cover uden verbatim tryk.
Og ikke nok med det - jeg har nu erfaret at en Verbatim skive ikke er en Verbatim skive. Skiver jeg har fået leveret i 10 stk. kasser m/ org. tryk kan overburnes (og afspilles) til 81:49 min. Meeeen de l**te disc's jeg fik kunne godt nok overburnes, men ikke afspilles efter 80:00 min. Øv Øv for 2x dårlige oplevelser.  
Boomcd kunne levere den rigtige vare hurtigt. Godtnok var det en anelse dyrere, men pyt med det bare jeg fik de rigtige skiver til en fornuftig pris.
Altså køb ikke billigt for enhver pris.
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 04 Oktober 2003 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle :)
Hvor kan man bestille billige 100 stk. DVD??
Og hvor kan man bestille billige cases til DVD'er??
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Oktober 2003 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvom jeg ikke har haft de bedste erfaringer med billigmedien.de er de sq billige m.h.t. 100 stk. dvd-skiver. Hvor du kan få billige dvd cases ved jeg ikke.
1stk. DVD-R Datamart 4.7GB silver
|
|
4,7GB SingleSide, 1-4xspeed SILVER med tryk Varen er i restordre .
1 stk 13,- 25stk 275,- 100stk 888,-
Afhentningspris 100stk. i Flensburg: 777,- |
|
| Til top |
|
| |
NemoBent Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2003
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 15 December 2003 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ... Hvem har noget erfaring med brænding af printbare DVD medie, gerne med 4 x dog helst 8 x hastighed..., også gerne noget hvor de seriøse forhandler kan findes..., sidst men ikke mindst..., er der noget om at statsafgifte på bl.a. medie er nedsat / fjernet fra den 12 dec. 03. Mvh. Bent Jørgensen
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 15 December 2003 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Printbare medier kan jeg ikke anbefale. 1. De er for dyre og det er svært at være sikker på at det er et kvalitetmærke du køber, da der ofte intet står på disse. 2. Avery har nogle geniale covers du kan klistre på og som fylder hele skiven. Jeg bruger nogle glossy typer til farvelaserprinter og det står perfekt og med glans som et silketryk.
Verbatim har printbare medier og Canon og Epson kan printe direkte på dem med deres seneste nye inkjet printere. Men det er ikke særlig holdbart. Labels holder, har brugt det i 2 år nu.
|
| Til top |
|
| |
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
| Sendt: 15 December 2003 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er også wesellcd.com
og ja, Verbatim er altid godt....
__________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
| Til top |
|
| |
NemoBent Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2003 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vedr. DVD medie...I et tidligere indlæg fortæller en bruger, at han ikke kan anbefale at bruge printbare DVD medie med begrundelsen : 1. De er kostbare. 2. De har en ringe holdbarhed. 3. Deres kvalitet er ukendt ?. 4. Man bør i stedet bruge AVERYs klister ediketter.
Min " ny vundet " erfaring siger at : Med udgangspunkt i en CANON i 865 Printer et printbart VERBATIM DVD+R 4xspeed / Fuld Face medie..., har jeg fremstillet en fantastisk flot hjemme video DVD skive, incl. foto og tekst.
1. Med de nye " lave " medie priser, kan omkosrningerne nemt måle sig med prisen på et " standard " medie incl. " klistermærke ". 2. Af gode grunde er det pt. ikke muligt at udtale sig om holdbarheden. 3. Kvaliteten / VERBATIM !
Til alle jer fra ... NemoBent / Bent Jørgensen.
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 15 December 2003 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay okay, til dem der tvivler på Avery's Glossy Photo Full Face DVD covers, så check lige disse billeder ud: http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=27748
Det er printet på en Epson lowcost farvelaserprinter C900 til 3.995,- Og resultatet og holdbarheden kan ikke måle sig med det jeg prøvede på mi Canon i965, S9000 og en Epson 2100.
Vælg selv 
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 15 December 2003 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.nierle.de/
Her har jeg købt fra.....super billigt, og fin service.
Her har de også tonsvis af covers/cases og lign.
Så lige at de havde 100stk, til 100euro.
|
| Til top |
|
| |
NemoBent Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2003 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skal denne DVD dialog jo`ikke gå hen og blive en dyst på " hvems " der er bedst for det er der jo`ikke rigtig nogen der kan bruge til noget..... Jeg bruger selv Avery Fuld Face Glossy inkjet Labels type C 9660 og det de er helt fine.
Men.., hvordan kan man dog sammenligne denne klister label med et direkte print på selve DVD skiven..., det forstå jeg ikke ?
Jeg forstår heller ikke hvordan man kan tale om holdbarheden på benævnte Avery medie..., de skulle da helst holde adskillige " mange " år, eller VA ?
Men da jeg har fået løst mit " problem " med de tidligere nævnte " dimser " vil jeg bare til slut sige..., man er UPLYST hvis man som privat person bare drømmer om at bruge andre brinter en de nye CANON...., ønsker man lidt dokumentation for denne påstand så se Forbruger Rådets Test.
Tak for dialogen Mvh. NemoBent / Bent Jørgensen.
|
| Til top |
|
| |