Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 22:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: ny dvd afspiller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rene_chr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 15 December 2005 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

min gamle eltax dv-200 diskaunt player fra bilka er ikke helt go mere så nu vil jgeh ave mig en ny af lidt bedre kvallitet.

har kigget lidt rundt men hvad kan i anbefale til en 1000-1200kr? kan det overhovedet betale sig at give det for en dvd afspiller frem for en i bilka til 300?

vil billed/lyd evt være bedre?

den skal bare have:
digital lyd udgang
s-video out
være kodefri

Til top Vis rene_chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rene_chr Besøg rene_chr's Websted

rene_chr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 December 2005 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

har bla kigget på denne
http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/surround_sound/dvdaf spiller/detail/CAMBRIDGE_DVD77_DVDafspiller.htm?id=5816 #

ligger lidt over de 1200 men går jo nok...
kan dog ik lige se på siden om den er kodefri

Til top Vis rene_chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rene_chr Besøg rene_chr's Websted

musashi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 16 December 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Yamaha DVDS 657

Kan købes her: http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=2& ;emne=produkt&gruppenr=23

Specs her: http://www.yamaha-online.de/index.php?lang=d&country=DK& amp;idcat1=1

En test: http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/displayreviews.php

Efter min mening en rigtig fin afspiller til prisen. God lydformidling, og et godt skarpt billede. Godt valg i den prisklasse

Det er natuligvis subjektivt hvor meget man vil give for en afspiller, samt hvilke forventninger man har. Jeg synes blot ikke jeg har oplevet én eneste afspiller i 300 kroners klassen som lever op til noget osm helst. Enten er der problemer og skal repareres eller også ser den bare rigtig skidt ud.

Til top Vis musashi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musashi

Martyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2005
Lokalitet: København
Sendt: 16 December 2005 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt en Pioneer 585 fra det tredje rige. Den kostede 1230 kr. inkl fragt og gjort kodefri.

Billedkvaliteten har helt sikkert fået et løft, og der er mange fede detaljer i menuen som jeg ikke havde i den gamle United fra Fakta til 300 kr.

Omvendt synes jeg at Pioneer'en larmer mere end kinadåsen, hvilket jeg er ret ked af.

Til top Vis Martyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martyr

rene_chr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2005 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

den Yamaha DVDS 657 ser ikke dårlig ud  den prøver jeg da lige

Kenneth Fuglsan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 16 December 2005 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt utrolig meget godt om Oppo Digital DV971H og har da også bestilt denne.

Bemærk dog, at den forrygende billedkvalitet kun gælder, hvis man benytter sig af DVI-udgangen.

Kingselektronik.dk synes at være den eneste danske forhandler af denne (BBK DV971H, som kan opgraderes med firmware til Oppo Digital DV971H). Jeg bestilte min hos dem i søndags og har i dag fået en mail om, at den er sendt til mig.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes