Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 23:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: ELTA dvd anlæg? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
GlemSom
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 05 November 2006 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Jeg har kigget lidt på Amitechs 825 anlæg med M300 højtalere - men efter at have læst flere steder (inklusiv her) - at lydkvaliteten bestemt ikke er særlig god... har jeg droppet den tanke.
Jeg kom tilfældigvis forbi et ELTA anlæg... Det er godt nok ikke surround - men det har efter min smag et kanon flot design...
link: http://www.etraders.dk/hi_fi/dvd/musikanlaeg_med_cd/dvd/mp3_ afspiller_da.html
Men det har ikke været muligt for mig at finde nogle præcise specifikationer for anlæget og højtalerne - og ville derfor høre om nogle af jer gutter kender til anlæget?
Jeg er godt klar over at det bestemt ikke er det bedste anlæg eftersom prisen er så lille - men synes ikke rigtigt mit budget rækker til meget mere. (læs: maks 2500)
Findes der eventuelt et ligende anlæg - bare med surround?
Jeg kan rigtigt godt lide at højtalerne er sådan nogle søjlehøjtaler - det er efter min smag kanon flot.
Det jeg sådanset leder efter et et anlæg som kan afspille DVD og CDer (evt. endda med indgang så man kan afspille musik fra computeren) - og som kan betjenes uden at skulle have fjernsynet tændt.

Med venlig hilsen

Glenn Sommer

Til top Vis GlemSom's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af GlemSom Besøg GlemSom's Websted

DenUkendteFisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 November 2006 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke lige hvor godt det skulle spille, men ville selv vudere sorrund ret højt hvis det skal bruges til at afspille dvd film. Har du kigget i DBA?
Her er et med søjle højttalere og lidt billigere
Link

GlemSom
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 November 2006 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

Jeg kan rigtigt godt lide at man har et stående anlæg samt højtalere - istedet for et liggende anlæg i form af en lille kasse... som f.eks. #1 DenUkendteFisk linker til.
Det er ikke fordi jeg ser DVD film specielt ofte... Faktisk ret sjældent... Men ville gerne have et kombineret DVD/CD/Radio anlæg - gerne med OSD.
Alternativet kunne jo naturligvis være at jeg smed en hyle op - og satte en "flad" afspiller derpå... og så havde nogle søjlehøjtalere dertil...
*suk* det er da lidt af en jungle :P
Men hvis det nu skulle være en "flad" afspiller - hvad med sådan et anlæg så... Er det helt tosset?
Philips HTS3610   http://shop.jubii.dk/ecommerce-products/view?product_id=3086 8
eller JVC TH P7 http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=206209
Til top Vis GlemSom's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af GlemSom Besøg GlemSom's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes