| Sendt: 05 November 2006 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kigget lidt på Amitechs 825 anlæg med M300 højtalere - men efter at have læst flere steder (inklusiv her) - at lydkvaliteten bestemt ikke er særlig god... har jeg droppet den tanke. Jeg kom tilfældigvis forbi et ELTA anlæg... Det er godt nok ikke surround - men det har efter min smag et kanon flot design... link: http://www.etraders.dk/hi_fi/dvd/musikanlaeg_med_cd/dvd/mp3_ afspiller_da.html Men det har ikke været muligt for mig at finde nogle præcise specifikationer for anlæget og højtalerne - og ville derfor høre om nogle af jer gutter kender til anlæget? Jeg er godt klar over at det bestemt ikke er det bedste anlæg eftersom prisen er så lille - men synes ikke rigtigt mit budget rækker til meget mere. (læs: maks 2500) Findes der eventuelt et ligende anlæg - bare med surround? Jeg kan rigtigt godt lide at højtalerne er sådan nogle søjlehøjtaler - det er efter min smag kanon flot. Det jeg sådanset leder efter et et anlæg som kan afspille DVD og CDer (evt. endda med indgang så man kan afspille musik fra computeren) - og som kan betjenes uden at skulle have fjernsynet tændt.
Med venlig hilsen
Glenn Sommer
|