| Forfatter |
|
jesperducati Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 08 December 2006 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Nu skete det ubehagelige! "Ring of death" Min xbox360 starter ikke op med noget billede, tilgengæld lyser 3 røde ringe! se billede! Kan man fixe det? Har haft skilt xbox´en ad, så garantien virker vel ikke!
__________________ "It´s nice to be importent, but it´s also importent to be nice...!"
---Pioneer 427XA, Logitec Z-5500, xbox360, Logitech harmony 895 remote---
|
| Til top |
|
| |
KOS. Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 08 December 2006 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan ikke fikset,du skal ringe ti MS og så kommer der en UPS mand ud med en kasse til dig og så bliver den lavet eller du får en ny.Meget kort fortalt.
Men for den sags skyld så kunne det være du skulle kigge ind til os andre Xbox 360 "nørder"på www.Xboxlife.dk
__________________ Samsung LE40 M6.Denon AVR-1905.Sony DVD-Optager RDR-HX900.Denon DVD-2910.Front HT B&W DM 602-s3.Center B&W LCR-60-S3.Bag HT.Paradigm Micro V2.DALI SWA12 subwoofer.DVDO VP30 HD Video Processor & Hub.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 December 2006 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok! tak.
Men dækker garantien efter den har været åbnet og updatere med andet firmwre i drevet?
__________________ "It´s nice to be importent, but it´s also importent to be nice...!"
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 08 December 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jesperducati skrev:
ok! tak.
Men dækker garantien efter den har været åbnet og updatere med andet firmwre i drevet?
|
|
|
Har du brudt nogen plombering? Hvis ikke, så tror jeg sku ikke de opdager det, hvis du er tys tys __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 December 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke mig der har skilt den ad... men der er nogle ridser fra bagpå, da den blev skilt ad!
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 08 December 2006 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Disse 3 i rød er også kendt under "Ring of death". Din boks skal helt sikkert en tur til Tyskland, hvor den givetvis vil blive erstattet med en ny. Husk at du ikke behøves at vedlægge din harddisk, så du ikke risikere at miste alle savegames osv. (men test lige uden hd inden du sender).
Jeg havde samme problem i foråret, men oplevede sublim service fra MS med UPS dagen efter og modtagelse af ny xbox 5 dage senere.... SUPER og uden omkostninger.
|
| Til top |
|
| |
BenFi Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 329
|
| Sendt: 08 December 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jubelnar skrev:
|
Disse 3 i rød er også kendt under "Ring of death". Din boks skal helt sikkert en tur til Tyskland, hvor den givetvis vil blive erstattet med en ny. Husk at du ikke behøves at vedlægge din harddisk, så du ikke risikere at miste alle savegames osv. (men test lige uden hd inden du sender).
Jeg havde samme problem i foråret, men oplevede sublim service fra MS med UPS dagen efter og modtagelse af ny xbox 5 dage senere.... SUPER og uden omkostninger.
|
|
|
Hvor lang tid siden er det du fik en ny? er den med med mere støjsvage blæsere?
Mvh Benfi
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har snakket med MS, de sender åbenbart en tom æske til den. Derefter skal jeg selv sende den! "hvis jeg ikke er hjemme" Supporteren snakkede noget om at den skulle til korea! Skulle forvente at få den lavet efter nytår! Det der er total nederen, min maskine er blevet firmware updateret så plomberingen mangler! Så det er sgu ikke sikkert jeg får nogen tilbage!  Det kunne måske bedre betale sig at købe en ny! Core til ca. 2000 kr.
|
| Til top |
|
| |