Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 08:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Afløser til Denon dvd 1930 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 13 August 2007 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

Hejsa alle sammen.

Jeg har en Denon DVD1930 som jeg gerne vil have udskiftet, da jeg aldrig har været helt tilfreds med den. Har et ok billede, men lyden er en katastrofe og så larmer den lidt for meget.

De kriterier som en ny maskine skal overholde udover et godt billede, er:

- God lyd

- Lydløs

- Skal kunne gøres kodefri

Mit budget er omk 5000-8000 kr.

Jeg har ikke mod på et prøve en anden model fra Denon samt Primare er også udelukket da jeg lige har haft 2 forskellige DVD 26 inden for en kort tid, begge med fejl  Men ellers fed maskine.

Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre

Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 13 August 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Jeg har en Denon DVD1930 som jeg gerne vil have udskiftet, da jeg aldrig har været helt tilfreds med den. Har et ok billede, men lyden er en katastrofe og så larmer den lidt for meget.

- God lyd

- Lydløs

Jeg har ikke mod på et prøve en anden model fra Denon samt Primare er også udelukket da jeg lige har haft 2 forskellige DVD 26 inden for en kort tid, begge med fejl  Men ellers fed maskine.

Nu kan jeg ikke se, hvorfor du skal vurdere de bedre Denon DVD-afspillere på baggrund af DVD1930. Men tag et kig på DVD2930. Nu ved jeg ikke hvor meget støj DVD1930 afgiver, men DVD2930, som jeg selv har, støjer ikke fra min lytte/se position.

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 13 August 2007 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

Gerdes skrev:

Nu kan jeg ikke se, hvorfor du skal vurdere de bedre Denon DVD-afspillere på baggrund af DVD1930. Men tag et kig på DVD2930. Nu ved jeg ikke hvor meget støj DVD1930 afgiver, men DVD2930, som jeg selv har, støjer ikke fra min lytte/se position.

[/QUOTE]

Den største grund til at jeg ikke vil have en anden Denon er nu har jeg prøvet en uden at være tilfreds og så har jeg aldrig brudt mig helt om Denons lyd i nogle af deres produkter (ikke at fornærme nogle) og det er en vigtig faktor at den har en rigtig god lyd del.

Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre

Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 13 August 2007 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Den største grund til at jeg ikke vil have en anden Denon er nu har jeg prøvet en uden at være tilfreds og så har jeg aldrig brudt mig helt om Denons lyd i nogle af deres produkter (ikke at fornærme nogle) og det er en vigtig faktor at den har en rigtig god lyd del.

Nu har Denon aldrig været berømt for deres (gode) lyd. Hvis lyden er vigtig, så kig på Marantz DV7001. Har selv tidligere udskiftet en Denon med Marantz med god sucess. Men er gået tilbage til Denon, da billedet er vigtigere for mig end lyden.

Bønne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 13 August 2007 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

Pierre: Har for en lille uge siden anskaffet mig en denon dvd 1930 og syntes ik at den larmer særlig meget i forhold til andre mærker som jeg har haft.Syntes både at billede/lydsiden er helt i top. Men alt i alt er det vel en smagsag, hvilke mærker man mest er til.

Til top Vis Bønne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bønne

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 14 August 2007 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

pioneer 668
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234

p.las
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 14 August 2007 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Gerdes skrev:
Pierre skrev:

- God lyd

- Lydløs

har selv haft denon 2930 hjemme og den støjer ikke mere end min primare.syntes faktisk at denon 2930 virker rigtig godt skruet sammen
Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes